לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן ברמת גן

מנעולן – למה חייבים לשמור מספר של מנעולן ברשימת אנשי הקשר?

אנשים רבים אינם מכירים את עבודת המנעולן ולא חושבים שהם יזדקקו לשירותיו עד שהגרוע מכל קרה. חזרתם הביתה בשעה מאוחרת, המפתח נתקע בדלת ואתם עומדים עייפים וחסרי אונים מחוץ לדלת, יצאתם לרגע מהרכב, המפתח נשאר בתוכו, הדלת נטרקה ואתם לא יכולים להיכנס הביתה, איבדתם את המפתח לרכב, אין לכם מפתח רזרבי ואתם לא יכולים להגיע אל העבודה, אתם לא מצליחים לפתוח את הכספת ועוד, אם יש לכם את מספר הטלפון של ולדימיר המנעולן אתם לא צריכים לדאוג. התקשרו אליו והוא יגיע אליכם בתוך חצי שעה מהרגע שהוא קיבל את השיחה שלכם!

 

מנעולן – ארבעה דברים שלא ידעתם על עבודת המנעולן

מנעולן מקצועי מגיש שירותים עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע כולל שבתות וחגים. המנעולנים מכירים את המצבים הבלתי נעימים כאשר אתם עומדים מחוץ לרכב ולא מצליחים להיכנס אליו או כאשר דלת הבית לא נפתחת ואתם לא מצליחים להיכנס או לצאת, ולכן ברגע שהם מקבלים את הקריאה שלכם, בכל יום בשבוע ובכל שעה, הם יגיעו אליכם להושיט עזרה בתוך חצי שעה בממוצע.

מנעולן הוא בעל מקצוע שאתם חייבים לסמוך עליו. הוא מקבל גישה אל כל הנכסים היקרים שלכם ובידיו אתם מפקידים את המפתחות לרכוש היקר שלכם, לדירה לרכב, לכספת, לבית העסק ועוד. כדי להיות בטוחים שהמנעולן לא ישתמש במידע הרגיש ובמפתחות שאתם מפקידים בידיו ולא יעביר אותם לגורמים זרים ועוינים, חייב המנעולן לקבל תעודת יושר מהמשטרה. תעודת היושר מעידה כי למנעולן אין עבר פלילי, הוא ישר והגון ואתם יכולים לסמוך עליו.

יש הבדל בין מנעולן לבין פורץ מנעולים. אומנם שניהם עוסקים במנעולים, אך בעוד שהמנעולן עוסק בשחזור, בהחלפה ובתיקון מנעולים, פורץ מנעולים עוסק בפריצת מנעולים. גם המנעולן וגם פורץ המנעולים עוברים הכשרה בתחום, אך מנעולן המתמחה בפריצת מנעולים עובר הכשרה ארוכה יותר, מקיפה יותר, הכשרה המעניקה לו ידע רחב בכל סוגי המנגנונים החדשים והמתוחכמים של המנעולים, לבית ולרכב, ומאפשרת לו לפרוץ מנעולים במקצועיות בלי לגרום לנזקים לדלת הרכב, לדלת הבית, לכספת ועוד.

אם נראה לכם שהחלפת מנעול, תיקון דלתות שכפול או שחזור מפתח הן עבודות בסיסיות ופשוטות, יש לכם טעות. בשנים האחרונות מנגנוני הנעילה של הרכבים ושל דלתות הבית השתדרגו והשתכללו ואנו מוצפים במנעולים חדישים, מורכבים ומתוחכמים. רק מנעולן שעבר הכשרה ארוכה וצבר ניסיון ידע לתקן דלת או לשחזר מפתח בהצלחה בלי לגרום לנזקים לדלת הרכב או הבית.

אין ספור מצבים גורמים לנו להזדקק לשירותיו של המנעולן. אל תחכו לרגע שבו תהיו לחוצים ורק אז תחפשו מנעולן, הכניסו עוד היום את מספר הטלפון של ולדימיר אל רשימת אנשי הקשר, התקשרו אליו בעת הצורך, והוא יגיע מיד!

 

      ולדימיר המנעולן: 052-2882887

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: