לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן בתל אביב

מנעולן בתל אביב

תל אביב היא עיר גדולה והומה עיר נהדרת ומעניינת , אך לצד כל היתרונות יש חסרונות, רמת הפשיעה בעיר גבוה ומדי יום מתבצעות בעיר פריצות רבות אל הבתים ואל הרכבים.

מנעולן בתל אביב הוא בעל המקצוע שתפקידו לדאוג לביטחון החיים הפרטיים של תושבי תל אביב. לכן, כדאי לכם להכניס לרשימת אנשי הקשר מספר טלפון של מנעולן מקצועי ומיומן שידע לתת מענה מידי בכל מה שקשור לעולם המנעולים.

פתחו עכשיו את רשימת אנשי הקשר בטלפון הנייד שלכם והוסיפו את שמו של ולדימיר המנעולן. בכל פעם שתידרשו למנעולן מקצועי, טלפון אחד וולדימיר כבר יוצא לדרך!

ולדימיר המנעולן:  052-288-288-7

במסגרת עבודתי פנו אליי לקוחות רבים עם שאלות, ליקטתי את השאלות החשובות ועניתי עליהן.

 

מנעולן בתל אביב– אתם שואלים, ולדימיר המנעולן עונה

שאלה: כמה זמן נמשכת פריצה לרכב על ידי מנעולן והאם היא גורמת נזק לרכב?

תשובה: מנעולן מיומן המצויד בציוד מקצועי ידע לפרוץ את דלת הרכב שלכם בזמן קצר, בתוך מספר דקות בלי לגרום נזק אסתטי לדת ונזק מכני למנגנון הנעילה.

שאלה: איך אוכל לסמוך על המנעולן ולהפקיד בידי את המפתח לרכוש שלי?

תשובה: כאשר אתה מזמין מנעולן כבר בשיחת הטלפון הראשונה חשוב לבדוק האם למנעולן יש תעודת יושר מטעם משטרת ישראל. תעודת היושר מעידה כי המנעולן שבחרתם הוא ישר והגון ואין לו עבר פלילי.

שאלה: אבד לי המפתח לרכב ואין לי מפתח נוסף. מה אעשה?

תשובה: ראשית, אל תדאג. שנית, הזמן את ולדימיר המנעולן שידע לשחזר מפתח מתאים לרכב שלך גם כאשר אין לך מפתח שאותו אפשר לשכפל.

יצרניות הרכב מטמיעות שבב מיוחד בתוך מנגנון הנעילה וההפעלה של הרכב, שבב שבתוכו יש מידע המזהה את הרכב. באמצעות ציוד מיוחד ידע המנעולן לקרוא את הנתונים ובהתאם להם לשחזר מפתח חדש גם במצב של “אין מפתח”.

שאלה: מהו מנעול ביומטרי?

תשובה: מנעול ביומטרי הוא מנעול חדיש אשר מזהה את מי שרוצה להיכנס אל הבית באמצעות קול, טביעת אצבע או סריקת עין. זהו מנעול המספק רמת הגנה גבוהה ומייתר את הצורך בנשיאת מפתח בכל פעם שאתם יוצאים מהדירה.

שאלה: איך אוכל לדעת שהמנעולן שבחרתי הוא מנעולן מקצועי ואמין?

תשובה: כמו בכל תחום, גם בעת בחיר מנעולן מומלץ לבחור מנעולן בהתאם להמלצות . נסו להקיש במנועי החיפוש מנעולן בתל אביב ותקבלו מידע על אודות המנעולים באזור. בחרו מספר מנעולים והריצו את שמם במנוע החיפוש, אם תיתקלו  בחוות דעת שלילית או בתביעות משפטיות שהוגשו נגד המנעולן, אל תבחרו בו.

אם אתם במצב חירום ואין לכם זמן לדלות מידע והמלצות על אודות המנעולן , נסו להתרשם ממנו בשיחת הטלפון, הציגו לו את הבעיה שלכם ונסו לבדוק את מידת הבקיאות שלו בתחום.

 

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: