לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

פורץ רכבים מוסמך בגבעתיים

פורץ רכבים מוסמך בגבעתיים

פורץ רכבים מוסמך בגבעתיים

הרגעים הלא נוחים והלא נעימים שבהם אנחנו מגלים שמישהו ניסה לפרוץ לנו לרכב והנזק שנגרם הוא כזה שאף אחד לא יכול להיכנס אליו יותר, לא הגנב ולא הבעלים החוקיים, הם הרגעים שבהם פורץ רכבים מוסמך בגבעתיים נכנס לפעולה ומחלץ אותנו מהמשבר. כדי לדעת איך לעשות את זה עובר המנעולן שהוסמך כפורץ מסלול הכשרה ארוך שבסופו הוא מקבל תעודת יושר מהמשטרה והסמכה רשמית ממנה לעבוד כפורץ מנעולים מורשה בישראל. כל מי שמזמין שירותי פריצה חייב לדעת שהפורץ שלו הוא חוקי ולכן כדאי לבקש גם תעודה אם אינכם מכירים את איש המקצוע הזה. פריצת מנעולים מחייבת ניקיון כפיים מוחלט כדי לפרוץ מנעולים של רכבים ובתים מבלי לחשוש שמדובר בגורם אחר.

היכרות עם כל החומרים

החומרים של הדלתות והמנעולים בימינו הם מתקדמים ביותר ולא כל מנעול של רכב נראה כמו המנעולים הפשוטים יחסית של פעם. יש מערכות קידוד שונות והמחשב ששולט ברכב הוא מחשב שצריך לדעת כיצד להתמודד אתו, לפצח ואף לעקוף במידת הצורך. במקרים כאלה, פורץ רכבים מוסמך בגבעתיים יכיר את כל השיטות הדיגיטליות והאלקטרוניות של הרכב, וישתדל מאוד לפרוץ מנעול כזה בכמה שפחות נזק למנגנון הנעילה ולדלת עצמה. השלט של הרכב שאינו עובד עוד, מנעולי הגה והילוכים, כל המערכת כולל דלתות תא המטען ולא רק דלתות הרכב עצמו, כולם חלק מהמערכת שפורץ רכבים חייב לדעת לטפל בהם מבלי לשבור או לרתך או להשתמש בכלים כבדים, במידת האפשר כמובן.

שירות אדיב ואחראי

אחד מסימני ההיכר של פורץ רכבים מוסמך בגבעתיים הוא השירות שלו לאורך כל שעות היממה, שבתות וחגים, במידת האפשר. התעריפים והזמינות שלו הם כאלה שנשארים סבירים בתוספת המיוחדת המתבקשת כמובן, אבל לא כזאת שתשאיר אתכם עם נזק כספי ניכר. זהו הרי חלק מהשירות שלו ולפי זה אתם מזמינים אותו. עוד יש לוודא שפורץ רכבים יהיה זמין לכם בכל שעה באזור שבו נתקעתם כדי שלא תמתינו יותר מדי זמן מחוץ לרכב כאשר אתם ממהרים. או במקרים אחרים, לפחות תוכלו לחזור לשם בתוך זמן סביר כדי לנסוע עם הרכב הביתה או לקחת אותו לתיקון מקיף.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: