לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

תיקון סוויץ לרכב

תיקון סוויץ לרכב ברמת גן

אין כמעט תושב רמת גן שאינו מכיר את זה, נכנסים לרכב, ממהרים לעבודה או לכל מקום אחר, מכניסים את המפתח לסוויץ, והמפתח לא מסתובב. מנסים להוציא, להכניס שוב, שוב להוציא, אבל כלום לא קורה, המפתח לא מסתובב.

יש מספר סוגים של תקלות בסוויץ:

המפתח לא מסתובב ואי אפשר להניע את הרכב.

המפתח נכנס לסוויץ, הוא מסתובב, אך המנוע אינו מגיב.

המפתח נתקע בתוך הסוויץ.

הסוויץ מצליח להסתובב, אבל רק חצי סיבוב.

המפתח נשבר בתוך הסוויץ,

פרצו לכם לרכב ושברו את הסוויץ.

 

מה עושים?

יש לכם שתי אפשרויות: או להזמין גרר שיוביל את הרכב אל המוסך לתיקון הסוויץ, או להזמין את ולדימיר המנעולן.

אם החלטתם להזמין גרר, עליכם להמתין לו, לפעמים אפילו מספר שעות, עד שהוא יגיע ויוביל את הרכב למוסך. במוסך ינסו לאבחן את התקלה, לעתים הם יצליחו לתקן את הסוויץ ולעתים הם ימליצו על החלפה של הסוויץ הישן בסוויץ חדש בעלות כספית גבוהה.

אם אתם ממהרים ואין לכם זמן להמתין עד שהגרר יבוא ולהשאיר את הרכב במוסך, כדאי לכם להזמין את ולדימיר המנעולן שיגיע אליכם בתוך זמן קצר מהרגע שתזמינו אותו.

ולדימיר המנעולן מגיע מצויד בכלים ובידע רב בתחום, הוא ידע לאבחן את הבעיה, להחליט האם התקלה קשורה למערכת החשמל, למערכת המכנית של הרכב או אולי בכלל מדובר רק במפתח שחוק שכבר עשה את שלו והגיע הזמן להחליף אותו.

ולדימיר מגיע מצויד במכשירים ייעודיים ובחלקי חילוף שבאמצעותם הוא יוכל לאתר במהירות את התקלה ולהחליף את הרכיב התקול. אם יהיה צורך לקדד מחדש את המפתח או לתאם בין הסוויץ לרכב, ולדימיר המנעולן ידע לעשות זאת במהירות ובמקצועיות.

 

תיקון סוויץ לרכב ברמת גן – חמישה טיפים חשובים

אם המפתח לא מצליח להתניע את הרכב, אל תנסו לתקן אותו לבד. הסוויץ הוא רכיב הכולל גם חלקים מכניים וגם חלקים חשמליים. טיפול לא מקצועי בסוויץ עלול להחמיר את הבעיה ולגרום לצורך בהחלפת הסוויץ, במחיר גבוה בהרבה מאשר העלות של תיקון סוויץ.

אם המפתח מסתובב, אך הרכב לא מניע, רגע לפני שאתם מזמינים את המנעולן בדקו האם מוט ההילוכים נמצא על ניוטרל או על D במקום על P בתיבת ההנעה האוטומטית. זה אולי יישמע לכם מופרך, אבל מנעולנים רבים מוזעקים לתקן את הסוויץ ומגלים שמוט ההילוכים נמצא במצב של ניוטרל.

אם המפתח נתקע בסוויץ, אל תפעילו לחץ כדי לחלץ אותו נסו להזיז את ההגה מצד אל צד או לדפוק דפיקות קלות על ראש המפתח, לפעמים זה עוזר.

נסו לרסס מעט תרסיס שמן ייעודי על האזור, אולי תצליחו להתניע את הרכב.

בכל מצב שבו אתם מרגישים שהפעלת הסוויץ אינה מתבצעת בקלות, אל תחכו עד שהמפתח ייתקע בסוויץ, הזמינו מיד מנעולן מקצועי, רגע לפני שתקלה פשוטה הופכת לתקלה מורכבת ויקרה.

 

                           מחפשים מנעולן מקצועי וישר?

                             צרו קשר :  052-28828887

                      והצטרפו אל אינספור הלקוחות המרוצים.

 

 

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: