לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן בגבעתיים

 

מנעולן בגבעתיים – כל מה שצריך לדעת על שכפול מפתחות לרכב

תושבים רבים בגבעתיים ישמחו למליץ בשמחה על ולדימיר המנעולן. ולדימיר כבר צבר ניסיון רב בעבודה עם תושבי גבעתיים בכל תחומי המנעולנות וגם בתחום של שכפול מפתחות לרכב.

ולדימיר פועל באישור של משטרת ישראל, הוא זמין עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, הוא מגיע בתוך עשרים דקות לכל מקום בגבעתיים, מבצע עבודה מקצועית ואחראית במחירים הוגנים ומעניק אחריות לכל עבודה.

הכניסו גם אתם את מספר הטלפון של ולדימיר, מנעולן בגבעתיים, אל רשימת אנשי הקשר והצטרפו אל אינספור תושבי גבעתיים שכבר נהנו משירותים מקצועיים בתחומים שונים כמו ניתוק קודן לרכב, תיקון סוויץ’, פריצת מנעולים, פריצת כספות, שכפול ושחזור מפתחות ועוד.

 

ולדימיר, מנעולן בגבעתיים: 052-288-2887

 

שכפול מפתחות לרכב – 4 דברים שכדאי לדעת

החל משנת 1997 החלו יצרני הרכב להילחם בתופעת גניבת הרכבים והשתילו בתוך המפתח של הרכב שבב מיקרוני, צ’יפ, הנקרא אימובילייזר במטרה להקשות על גניבת הרכב.

אם המפתח לרכב שלכם נראה לכם מפתח פשוט, הוא ממש לא כזה. זהו מפתח מתוחכם בעל יכולת זיהויי ייחודית שתצליח לסכל את גניבת הרכב ותמנע מגורמים זרים את האפשרות לשכפול המפתח.

צ’יפ האימובילייזר הוא צ’יפ ממוחשב המכיל קוד מיוחד שמתחבר אל מנגנון ההתנעה והנעילה של הרכב. הצ’יפ המוצמד אל רכיב מיוחד מבצע את זיהוי הרכב ורק לאחר שמחשב הרכב מוודא שזהו המפתח המקורי, הוא משחרר את מנגנון הנעילה ומאפשר לנהג להתניע את הרכב.

שכפול המפתחות לרכב דורש חיבור אל מחשב הרכב כדי לקודד את הצ’יפ הנמצא בתוך המפתח. אם עבודת הקידוד לא תתבצע במקצועיות, המפתח יפתח את הרכב, אך לא יצליח להתניע את מנגנון ההנעה.

במקרים רבים יש צורך לבצע שכפול מפתחות לרכב, כאשר המפתח לרכב אבד, כאשר אנו מעוניינים לתת מפתח נוסף לבן משפחה או לאחד העובדים שלנו ועוד. אם לא תבצעו את עבודת השכפול אצל מנעולן מומחה בתחום, תגלו מהר מאוד שהמפתח לא מניע ואתם לא יכולים להתחיל בנסיעה.

 

ולדימיר המנעולן מציע לכם שירותי שכפול מפתחות לרכב מכל הסוגים

אל תחכו לרגע האחרון, הכינו לכם מספר עותקים של מפתח הרכב, אנשים רבים נוטים לאבד מפתחות ותמיד טוב שיהיו לכם מספר מפתחות נוספים.

אני מציע לכם שירות שכפול מפתחות לרכב, לכל סוגי הרכבים מכל הדגמים, במחירים הוגנים ובהקפדה על עבודה מקצועית ברמה ובאיכות ללא פשרות.

גם אם המפתח המקורי נשבר או אבד, אני אדע לשכפל מפתח חדש גם במצב של “אין מפתח”. במקרה זה אני אאפס את רכיב האימובילייזר ברכב, אקדד מחד ואתאים לכם מפתח חדש לרכב.

צברתי  ותק, אמינות  וניסיון רב בתחום, בחרתם בי, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות!

 

 

 

 

 

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: