לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן רכב במרכז

מנעולן רכב במרכז

מנעולן רכב במרכז

יש כמה וכמה אנשי מקצוע שאנחנו זקוקים להם במיוחד בעתות חירום שבדרך כלל אנחנו לא זקוקים להם אם ההנהלות שלנו נכונה. אף אחד אינו רוצה להינעל מחוץ לבית או לרכב ביום חם, אבל כאשר זה קורה, טוב שיש לנו מנעולן רכב במרכז שמטפל בבעיה מידית.

מהו מנעולן רכב מוסמך?

מטבע הדברים, מדובר בפריצת הרכב בדרך המתוחכמת והמעודנת ביותר שיש, אם זה אפשרי, מבלי לגרום נזק למנעול או לפחות כמה שפחות. בדיוק בשל כך, אין אפשרות להיות מנעולן רכב במרכז מבלי לקבל תעודת יושר מהמשטרה ולהוציא הסמכה למקצוע זה מבלי לבדוק את העבר הפלילי של המנעולן ולוודא שהוא נקי מכל רישום פלילי.

הרי לא תרצו שאנשים כאלה יוכלו לפרוץ לכל רכב ולהיעלם אתם, ויש להקשות על כך לאנשים עם עבר משום שאפשר בדרך זו גם לשכפל מפתח ולנצל אותו אחר כך. במקרים רבים פריצת הדלות של הרכב חייבת להיעשות בתוך זמן סביר ומהיר מאוד. כלומר, מנעולן רכב במרכז חייב להיות נגיש וזמין בשירותים שהוא מעניק כמה שיותר מהר, וגם בתוך 24 שעות  בשבתות וחגים. כתוצאה מכך אולי עשוי להיות תעריף גבוה יותר, אבל זהו גם קריטריון נוסף שלפיו נמדדת אמינותו ומקצועיותו של מנעולן, לקחת תעריף נכון וסביר לכל מקרה מבלי לנצל מצוקה של לקוח.

כיצד הופכים למנעולן רכב מוסמך?

כל מנעולן רכב במרכז חייב בלימודים מעמיקים של מקצוע זה במקומות המוסמכים להכשיר אותם. זה אומר שהם לומדים בצורה תיאורטית ומעשית כל מה שנחוץ לדעת על מנעולים, אופן ייצורם ואופן פתיחתם. כדי לדעת כיצד לפתוח מנעול יש לדעת כיצד להרכיב אותו וזה מה שמלמדים מנעולן רכב במרכז. חלק בלתי נפרד מהשירות הוא שחזור מפתחות לרכב, קידוד כל סוגי המפתחות, פריצת רכבים ופריצת מנעולי הגה שונים, שכפולי מפתחות מכל הסוגים, תיקוני סוויץ’ ומנגנונים של נעילת דלתות הרכב, שלטים ועוד. היום ידוע שכלי הרכב מגיעים עם טכנולוגיות מתקדמות מאוד, כולל מחשבים וקידודים למיניהם, כך שמנעולן רכב במרכז חייב לדעת להתמודד עם כל סוג מנעול בכל חלק של הרכב, מתא המטען ועד סוויץ’ ודלתות.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: