לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

תיקון דלתות

תיקון דלתות

תיקון דלתות

תיקון דלתות נדרש בתגובה למגוון תקלות אפשריות בדלת עצמה, או במנגנוני הנעילה שלה. לעתים מדובר בתיקוני צבע וטיח אם אלה מתפוררים כתוצאה מסיבות שונות אבל התיקונים הנפוצים קשורים בעיקר לתקלות במנגנוני הדלת. מדובר בצילינדר שאינו מסתובב חלק, ברעש מטריד אם הדלת צמודה לרצפה בעת הסיבוב, בצירים חורקים ועוד ועוד. כמובן שמקרי פריצה דורשים תיקון דלתות, תלוי כמובן במידת הנזק. עבודה כזו צריך לתת לאיש מקצוע מיומן ואמין, שכן הוא נכנס אלינו הביתה ויש לו גישה למקומות רגישים, ולא היינו רוצים להסתבך עם נוכל שיפגע ברכוש שלנו, ואולי גם מעבר לכך. לכן חובה לדרוש לראות תעודת יושר מהמנעולן שנשלח אלינו ולבקש זאת מראש בשיחת הטלפון.

סוגי דלתות שניתן לתקן

דלתות ביתיות מורכבות מחומרים שונים ברמות נעילה שונות. דלתות עץ נחשבות ישנות וקלות לפריצה לעומת דלתות פלדה. דלתות זכוכית מועדות במיוחד לשבירה למשל כתוצאה מזריקת אבנים או חפצים אחרים, בעיקר על דלתות כניסה לבניין, וגם נזק שנגרם להן דורש תיקון דלתות. דלתות אחרות הדורשות תיקון הן דלתות מעוצבות (תקלות בצבע או לכלוך) וכן דלתות פנימיות ודלתות הזזה\ מכל סיבה שהיא. כאן לא מדובר במנגנון נעילה שנפגע אלא בדלת עצמה ויתכן שנוכל לבצע את התיקון בכוחות עצמנו באמצעות חומרים מתאימים, צבע ודבק. גם דלתות חירום כמו דלתות ממ”ד ודלתות יציאה (אש) דורשות לעתים תיקון.

מי מוסמך לבצע את התיקון דלתות

אם מדובר בתיקון שאינו פשוט ולא מסתכם בכמה פעולות בסיסיות, נצטרך להזמין איש מקצוע (כלומר פורץ מנעולים) לביצוע פעולות התיקון. הבחירה תתבצע לפי קריטריונים מקצועיים כשבראש ובראשונה נדרוש ממנו הוכחה שהוא אכן פורץ מנעולים מוסמך מטעם מוסד מוכר ובעל ניסיון בפריצת המנעול הספציפי שמותקן אצלנו. רישיון פריצת מנעולים הוא רישיון משטרתי רשמי ואין להעסיק אדם שאינו מצויד במסמך זה. אין להתפשר על מחיר זול כי מצב כזה עלול לעלות לנו ביוקר אם תתבצע עבודה רשלנית שתגרום נזקים לדלת ותחייב אותנו להחליפה או לבצע בה תיקון יקר במיוחד.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: