לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

ניתוק קודן ברכב

ניתוק קודן ברכב

ניתוק קודן ברכב– להזמין בעל מקצוע או לעשות את זה לבד?

לעשות דברים ברכב באופן עצמאי זה יותר מחסכון של כסף. זאת עצמאות, עבור מי שחובב ללכלך את ידיו, להתאמץ וגם לקחת סיכון. למרבה המזל, מידת המעורבות הטכנית שדורשת תחזוקת הרכב בימינו היא ברמת שיחת הטלפון, למי שלא אוהב ללכלך את הידיים ואז זה לא רק עצמאות, זה ניהול אופרציה ברמה גבוהה J ואם יש לכם בנמצא בעל מקצוע אמין שאתם סומכים עליו, בפרט אם מדובר על פריצת מנעול או ניתוק קודן ברכב, אז הסתדרתם בחיים, או לפחות בכל מה שנוגע לרכב.

אם אתם עומדים בפני הדילמה של האם לבצע ניתוק קודן לרכב באופן עצמאי או להזמין טכנאי הנה כמה שאלות שכדאי לכם לשאול את עצמכם קודם לכן

  1. האם מדובר במקרה חירום?
  2. האם אני רוצה להתעסק עם מערכת החשמל של כל הרכב?
  3. האם עשיתי זאת בעבר?
  4. מה המשמעות של תקלה בתהליך?
  5. כמה זמן יקח לאיש מקצוע להגיע ולטפל בבעיה?

המשמעות של ניתוק קודן לרכב

תפקידו של הקודן לרכב הוא להבטיח את ההגנה של המכונית, לכן הוא מחובר בצורה מתוחכמת אשר מקשה על ניתוקו, באופן שאין מקום להקל בו ראש. הוא מחובר למערכת החשמל המרכזית של הרכב וניתוק שגוי שלו לא רק ישתק את מערכת החשמל, אלא עלול לגרום לנזק למערכת באופן שיוביל להוצאות לא מבוטלות. אם מדובר על רכב חדש ויקר זה עלול לפגוע ברכב בצורה אקוטית ביותר.

אם אתם שוקלים לנתק את הקודן ברכב לבד ולא עשיתם את זה בעבר, כדאי להימנע מהחוויה שעלולה לשלוח אתכם להתמודדות ארוכה ויקרה, בפרט אם מדובר על רכב חדש ויוקרתי. מעבר לטיפול, הרכב פשוט יושבת עד אז, ככל הנראה. למעשה, אלא אם כן אתם מנוסים ומיומנים היטב בפעולה, הבחירה הנכונה יותר תהיה להתקשר לבעל מקצוע.

אם בכל זאת אתם מחליטים להתנסות בהרפתקה הזאת לבד, יוטב אם תוכלו לשוחח עם מנעולן טלפונית על מנת לקבל הדרכה, אבל אם אתם כבר מרימים טלפון, כדאי לבדוק אם הוא נמצא אולי בסביבה. בפועל בעל מקצוע מיומן יוכל לפתור את הבעיה תוך דקות ספורות, ואף באופן שיוכל לשמור על הקודן עצמו ולא רק על הרכב והמערכות שלו.

לסיכום, לעיתים נראה כי הבעיה בהנעה נובעת מהקודן, אבל בעצם מצויה בגורם אחר לגמרי. הדרך הזולה, המהירה והיעילה ביותר לטפל בבעיה של הרכב, בין אם מדובר על הקודן ובין אם מדובר על בעיה אחרת או נוספת ברכב השיקול המטיב לרכב יהיה להפקידו בידיו של אדם מיומן. אם אתם זקוקים לייעוץ או שירות ובפרט אם מדובר על אחד מאותם המקרים שבהם אתם ממהרים להגיע לפגישה והרכב בדיוק לא מניע. צלצלו

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: