לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

פורץ דלתות הוצאת מפתח שבור

מפתח שבור בדלת או בסוויץ’ של הרכב או במנעול כלשהו – יוצר תמיד בעיה כאשר המצב דורש טיפול מיידי ולעתים גם סיוע מאיש מקצוע. לכן חשוב תמיד שנדע למי לקרוא במהירות אפשרית ושגם יהיה זמין לכל מצב. סיטואציה כזו משבשת את לוח הזמנים וסדר היום שלנו ומחייבת מענה מיידי. במקרה כזה לא כדאי להסתבך בנסיונות שעלולים להיות כושלים כדי לחלץ את המפתח, מאחר שאנו עלולים לגרום נזק מיידי למנעול, ואולי נצטרך להחליף אותו בעלות גבוהה. מפתח נשבר כתוצאה מכמה אפשרויות ובהן שחיקה לאורך זמן ובעיה במנעול. למשל: במקרה של מפתח שבור תקוע בדלת כניסה לבית – ייווצר מצב שבו לא ניתן לפתוח את הדלת כל עוד החלק השבור תקוע במנעול, או שכל אחד יוכל לפתוח את הדלת בעזרת דחיפת החלק השבור וסיבוב פותח – וכך תיתכן כניסתם של גורמים שאינם רצויים.

הוצאת המפתח השבור מהמנעול השבור

לעתים ניתן לפתור את הבעיה בכוחות עצמנו אם נצליח להוציא את החלק השבור מהמנעול. אם מדובר במפתח לדירה שלנו ואין לנו מפתח רזרבי – אנחנו בבעיה ונזדקק לשירותיו של מנעול מוסמך כדי לשחזר את המפתח. אם מדובר במנעול לדלת כניסה לבניין – ניתן לשכפל אותו בעזרת אחד השכנים. שימוש במוט ברזל מכופף יוכל לסייע לנו בחילוץ החלק השבור מהמנעול.  

הוצאת המפתח השבור מהסוויץ

מפתח שאינו ניתן להוצאה מהסוויץ’ מחייב טיפול מיידי, מאחר שאין אפשרות להשאיר את הרכב פתוח ולהמשיך ליעד שלנו. אפשר כמובן להזעיק מנעולן רכב אבל יש דרכים להתמודד עם מצב כזה באופן עצמאי. יתכן שהמפתח נתקע בגלל לכלוך שצריך לסלק ולמטרה זו נשתמש בריסוס שמן על המפתח כדי לנסות לאפשר לו להסתובב. אפשרות אחרת היא לנסות לסובב את המפתח אחרי לחיצה על ראשו או מכה בעזרת מברג. אם כל הנסיונות עולים בתוהו אין להסיק מסקנה שיותר כוח יפתור את הבעיה ולכן יש לקרוא למנעולן מוסמך כדי שיוציא את המפתח ולהודיע על הבעיה לאנשים שמחכים לנו, במקרה שיש כאלה.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: