לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

הקודן ברכב לא עובד

הקודן ברכב לא עובד

הקודן ברכב לא עובד

אנשים רבים מגיעים למצב בו הם מנסים להתניע את הרכב ומגלים להפתעתם הרבה כי הקודן ברכב לא עובד. כמובן שאירוע מעין זה יתרחש דווקא ברגע הכי לא מתאים, בו אתם חייבים להגיע לפגישת עסקים חשובה או שהילד כבר מחכה שתאספו אותו מהחוג. לכן אין זה פלא כי מצב מעין זה גורר עמו לא מעט רגשות שליליים של ייאוש ותסכול. אך למעשה אין צורך להיכנס ללחץ או חרדה, מספיק פשוט להרים טלפון לאיש מקצוע שיבוא לחלץ אתכם תוך זמן קצר. כמובן שחשוב להבהיר את הבעיה שלכם כבר בטלפון ולבקש הצעת מחיר וזמן הגעה משוער. מומלץ לדבר עם מספר בעלי מקצוע, על מנת לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר. הרי לא תרצו לשלם מחיר מוגזם ולחכות מספר שעות באוטו, לכן אל תתעצלו ותערכו סקר שוק קטן.


מה עושים כאשר הקודן ברכב לא עובד

ראשית כל, חשוב להדגיש כי הקודן ברכב הוא למעשה אותו לוח מקשים קטן המצוי בצד ההגה ומספק לכם מערכת מיגון מושלמת לרכב. מהרגע שהוצאתם את המפתח מהסוויץ’, לא תוכלו להתניע את הרכב ללא הקשת הקוד הנכון. אך מה קורה כאשר אתם מקישים את הקוד ועדיין הרכב לא מוכן להתניע? יכול להיות שמדובר בלוח מקשים ישן ובלוי שכבר לא מאפשר מעבר תקין של אותות חשמליים ולכן מחשב הרכב לא מקבל את הקוד הדרוש לו. בעיה נוספת עלולה להיות במחשב עצמו, שאינו מפרש את הקוד שהקשתם בתור הקוד הנכון. בכל מקרה, בשני המקרים המחשב לא מוכן לאשר לכם להתניע את הרכב ואתם מוצאים את עצמכם תקועים. בשלב הזה חשוב להתקשר לאיש מקצוע, להסביר לו בפירוט את הבעיה ולוודא שהוא מגיע אליכם תוך זמן קצר במיוחד.

לסיכום, אם הגעתם למצב שבו הקודן ברכב לא עובד אתם כנראה תזדקקו לשירותיו של איש מקצוע שיבוא לחלץ אתכם. לרוב הפתרון המהיר ביותר יהיה לנתק את הקודן כדי לאפשר לכם להמשיך במשימות שלכם, אך אל תשכחו לגשת בהמשך היום לחשמלאי רכב על מנת שיתקן לכם את הקודן.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: