לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן בבתיים

מנעולן בבת ים  – הכול על אודות פריצת כספות

יותר ויותר אנשים בבת ים מחזיקים כספות בבית, אם פעם רק בתי עסק גדולים החזיקו כספות כיום  גם אנשים פרטיים מחזיקים כספות בבתים וככל שמספר האנשים המחזיקים כספות גדל, כך גדל גם הצורך במנעולן מומחה בפריצת כספות.

רבים מתושבי בתים כבר מכירים את המנעולן ולדימיר אשר פועל שנים רבות בעיר בת ים ומגיש לתושביה שירותים רבים כמו פריצת כספות, ניתוק קודן לרכב, תיקון סוויץ’, שחזור ושכפול מנעולים, פריצת רכבים, פריצה ותיקון דלתות ועוד.

הצטרפו גם אתם אל אינספור תושבי בת ים שכבר נהנו מהשירותים המקצועיים של ולדימיר המנעולן. שמרו את המספר שלו ברשימת אנשי הקשר, ובכל פעם שתזקקו לו, תתקשרו והוא מיד יצא לדרך.

 

 רשמו כבר עכשיו: ולדימיר המנעולן – 052-288-288-7

 

מנעולן בבת ים – ולדימיר המנעולן, מומחה בפריצת כספות!

מנעולן המומחה בפריצת כספות הוא מנעולן אשר מתמחה בפריצת כספת בלי לגרום נזק למנגנון הנעילה של הכספת או נזק אסתטי לכספת.

פריצת כספות יכולה להתבצע רק על ידי מנעולן מומחה , אם פריצת הכספת תיעשה על ידי מנעולן שאינו מומחה בתחום, הנזק לכספת יהיה גדול וכל תיקון קל, יחסית, וזול עלול להיהפך לתיקון מסובך ויקר.

פורץ כספות חייב להיות מקצועי בתחום, ישר ואמין. עליו להציג תעודת יושר מטעם משטרת ישראל. תעודת היושר מעידה כי המנעולן הגון ואחראי, מנעולן שאפשר לסמוך עליו ולהפקיד בידיו את המפתח לרכוש היקר שלנו.

פריצת הכספות מתבצעת באמצעות מכשור עדין וייחודי. המנעולן שהזמנתם יגיע אליכם כשהוא מצויד במסורים חשמליים דקים, במקדחים מיוחדים ועוד. עליו להכיר את כל סוגי המנגנוניים של נעילת הכספות, לאתר ולאבחן בדייקנות את הבעיה המונעת מהכספת להיפתח ולתת פתרון מהיר ומקצועי.

 

מתי תזמינו פורץ כספות?

מפתח הכספת נשבר וחלק מהמפתח נשאר תקוע בתוך המנעול. בעזרת ציוד ייעודי יצליח המנעולן לחלץ את החלק של המפתח התקוע בתוך המנעול ולאפשר לכם לפתוח או לנעול את הכספת בעזרת מפתח נוסף.

טיפ שלי: המפתח לכספת נתקע בתוך המנעול, אל תנסו להוציא אותו לבד. אתם לא מכירים את מנגנון הנעילה המורכב  של הכספת ואתם יכולים לגרום לנזק נוסף.  הזמינו מנעולן מקצועי שיחזיר את הכספת לתפקוד מידי.

כאשר אתם מכניסים את המפתח למנעול , אך הוא אינו מצליח לפתוח את הכספת מסיבות שונות כמו שחיקה של המנעול, עצם  זרה התקועה בתוך המנעול, שן שנשברה במפתח ועוד. מנעולן מקצועי ידע לתקן את המנעול ולהחזיר את הכספת לפעולה תקינה.

כאשר המפתח נע בקושי על ציר המנעול, הוא מצליח לפתוח את הכספת, אך בקושי רב. אל תחכו עד שהמפתח ייתקע ולא יצליח לפתוח את הכספת, הזמינו עוד היום את ולדימיר המנעולן שבתיקון קל יצליח לפתור את הבעיה.

אם המפתח לכספת אבד ואין לכם מפתח רזרבי, ולדימיר המנעולן ידע להחליף את המפתח שאבד במפתח חדש.

טיפ שלי: המפתח לכספת אבד. גם אם יש לכם מפתח נוסף, כדאי לכם להחליף את מנעול. אף פעם לא תוכלו לדעת מי מצא את המפתח האבוד ואיזה שימוש הוא יעשה בו. החלפת מנעול חדש תעניק לכם שקט וביטחון בידיעה שהרכוש היקר שלכם מוגן ולאף גורם זר אין אליו גישה.

 מחפשים מנעולן מקצועי: צרו קשר: 052-288-288-7

אנו עובדים עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, בתוך עשרים דקות אנחנו אצלכם!!

 

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: