לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן בבתים

מנעולן בבת ים

גרים בבת ים ומחפשים מנעולן מקצועי ואמין? מצאתם! ולדימיר המנעולן מתמחה בכל עבודות המנעולן, בפריצת מנעולים לבית ולרכב, בהחלפה ובתיקון סוויץ’ לרכב, בניתוק קודן לרכב, בשכפול מפתח לרכב, בשחזור מפתחות לרכב, בתיקון והחלפת מנעולים לבית, בפריצת כספות ועוד.

שמרו את שמו של ולדימיר המנעולן ובכל פעם שתידרשו לשירותי מנעולן, טלפון אחד ואני כבר מגיע. אני זמין עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ומגיע לבת ים במהירות בתוך עשרים דקות עד לחצי שעה.

 

ולדימיר המנעולן:  052-28828887    

  

מנעולן בבת ים –  שבעה טיפים חשובים באדיבות ולדימיר המנעולן

אם אתם נוטים לשכוח את המפתח לעתים תדירות או אם הילדים נוטים לאבד את המפתח כמעט כל שבוע, התקינו על הדלת מנעול ביומטרי או קודן לדלת. המנעול הביומטרי והקודן מעניקים רמת הגנה טובה ומייתרים את השימוש במפתח. כך לא תצטרכו לקחת אתכם מפתח לכלל מקום וכך לא תאבדו מפתחות.

אם אינכם יכולים להחליף את המפתח במנעול ביומטרי או בקודן, דאגו לכך שלדלת תהיה ידית פתיחה חיצונית כדי שלא תיתקעו מחוץ לדירה, הדלת תיטרק ותינעל ואתם “שוב שכחתם” לקחת את המפתח.

אם אתם גרים במקומות שבהם יש פריצות רבות לבתים, התקינו מנעול עליון נוסף על המנעול הקיים. מנעול נוסף עשוי להרתיע את הפורצים אשר מעדיפים תמיד להתעסק עם כמה שפחות מעולים.

לא אחת ההגה עלול להיתקע לאחר נסיעה כתוצאה מהוצאת המפתח בצורה לא נכונה. אם זה קורה לכם, נסו לשחק מעט עם ההגה, סובבו לימין, סובבו לשמאל ובדקו האם אתם מצליחים להכניס את המפתח למנעול. אם לא הצלחתם, נסו שוב. הפעם נסו להכניס לאט, שן אחרי שן, ולשים לב מתי המפתח נתקע. לפעמים הכנסה של המפתח באיטיות , תצליח לפתור את הבעיה. וטיפ שלנו: בכל פעם שאתם מרגישים שהמפתח לא נכנס בצורה חלקה, אל תחכו עד שתיתקעו. הזמינו כבר היום מנעולן מקצועי שיאתר את הבעיה ויפתור אותה.

אם עברתם דירה או אם איבדתם את המפתח לדירה, הזמינו מיד מנעולן שיגיע ויחליף את המפתח לדירה. אף פעם אינכם יודעים לאילו ידיים המפתח שלכם יכול להגיע ומי יוכל להשתמש בו. החלפת המפתח תבטיח שלאף גורם זר לא תהיה אפשרות לפתוח ולהיכנס אל הדירה שלכם.

כאשר אתם מזמינים מנעולן בדקו היטב שיש לו תעודת יושר ממשטרת ישראל. תעודת היושר מעידה כי המנעולן ישר והגון, מנעולן ללא עבר פלילי, מנעולן שבידיו תוכלו להפקיד את המפתח לרכוש היקר שלכם.

יצאתם לרגע מהרכב, שכחתם את המפתחות בפנים, הדלת ננעלה ואתם עומדים מחוץ לרכב חסרי אונים. אל תיכנסו להיסטריה, הזמינו מיד פורץ מנעולים מקצועי שיבוא במהירות, יפרוץ את הדלת ויאפשר לכם להמשיך בנסיעה. גם אם אתם לחוצים אל תשכחו לבדוק האם המנעולן שאותו אתם מזמינים ממוחה בפריצת רכבים ומצויד בציוד הנדרש.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: