לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן בבת ים

מנעולן בבת ים

מנעולן בבת ים

מנעולן בבת ים הוא איש מקצוע המספק שירותיו באזור. נהוג לחשוב כי מנעולן הוא אדם שמוכר מנעולים, משכפל מפתחות ובעל חנות המספקת מוצרים אלו ואחרים. מנעולנים רבים עבודתם היא לספק שירותי מנעולן בשטח, בין אם מדובר במקרה חירום ובין אם מדובר בטיפול תחזוקתי שוטף. בכל אזור בארץ ישנו ביקוש למנעולנים שונים ומכאן התחרות הגבוהה בתחום. המרוויחים הגדולים הם התושבים שכן אם מנעולן אחד לא יהיה זמין עבורם הם יזמינו אחד אחר במהירות.


 שירותים שוטפים של מנעולן בבת ים

בתי ספר, משרדים, מוסדות חינוך שונים, גנים ציבוריים, עיריות, משרדי ממשלה ומתחמים מסוגים שונים זקוקים לשירותיו של מנעולן באופן שוטף. המנעולן מגיע אחת לכמה זמן למקום לבצע בדיקת תקינות למנעולי הדלתות, מנעולי השערים ואפילו מנעולים של לוקרים. במידה ויש מנעול הזקוק להחלפה או תיקון הוא יבצע את העבודה במקום ובאישור הנציג האחראי במקום. בדרך כלל מדובר בטיפול שנתי או דו שנתי ובמקומות מסוימים מדובר בטיפול אחת לכמה שנים.

מקרי חירום שבהם נזדקק למנעולן בבת ים

מנעולן בבת ים עובר סביב השעון ולעתים יכול להיקרא לעבודתו גם בשעות הלילה המאוחרות.
הסיבה לכך היא אנשים הזקוקים לו בשל העובדה שנתקעו מחוץ לביתם ולא יכולים להיכנס.
כיצד זה קורה?

  • הסיבה הנפוצה ביותר היא אובדן המפתח. לכל אחד מאתנו קורא שהוא מאבד מפתח בחייו. בהיעדר מפתח ספייר לבית הרי שיש הצורך בפריצת הדלת והחלפת הצילינדר. יש דלתות מסובכות פחות ואחרות מסובכות יותר. מכאן שבכל מקרה כדאי לקרוא למנעולן מקצועי שיבצע את העבודה במהירות, בצורה נקייה ובמינימום נזק אם בכלל.
  • סיבה נוספת שבגינה תוכלו להיתקע בבית היא מפתח שנשבר בתוך המנעול. לעתים גם זה קורה ובהיעדר ציוד ומכשור מתאים להוצאה בטוחה של המפתח, ללא פגיעה במנעול, הרי שלא נוכל להכניס מפתח אחר ולהיכנס הביתה.
  • הסיבה הנוספת היא מנעול שכבר עשה את שלו. ייתכן ונסובב את המפתח והמנעול השבור כבר לא יפתח את הדלת, ייתכן והמנעול יהיה כבר חלוד כל כך שהוא יתקע במהלך סיבוב המפתח ויכולות להיות כמובן סיבות שונות. מומלץ להחליף את המנעול בכל מקרה כאשר ישנה סימנים מקדימים למקרה זה.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: