לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן בפתח תקווה

מנעולן בפתח תקווה – כל מה שצריך לדעת על פריצת דלתות

 

פתח תקווה היא אחת הערים בגוש דן העוברת תנופת בנייה משמעותית. בעיר נבנות שכונות חדשות וגם בשכונות הוותיקות מחליפים בניינים רבי קומות את צמודי הקרקע הוותיקים. תנופת הבנייה בעיר גוררת אחריה התקנה של אלפי דלתות חדשות ויחד אתן גם תקלות, בעיות ומצבי חירום הדורשים הזמנה של מנעולן מומחה לפריצת דלתות.

ולדימיר המנעולן מוכר היטב בין תושבי העיר פתח תקווה, הוא מוזעק אליה במצבים רבים, דלת הבית נטרקה ואי אפשר להיכנס, המפתח לדלת אבד, הקודן לרכב לא מתפקד, הסוויץ’ לא עובד, אתם נמצאים מחוץ לרכב, אך המפתחות תקועים בתוך הרכב ואתם לא יכולים להיכנס ועוד.

אם עדיין לא רשמתם את מספר הטלפון של ולדימיר המנעולן רשימת אנשי הקשר, הוסיפו אותו כעת! כאשר תזדקקו לשירותי מנעולן, צרו קשר מיד, עשרים דקות ולדימיר כבר אצלכם!

 

מנעולן ולדימיר: 052-288-2887

 

מנעולן בפתח תקווה – מהם סוגי המנעולים הנפוצים?

מנעול צילינדר זהו אחד המנעולים הנפוצים ביותר. מחיר המנעול זול, יחסית, קל לשכפל את המפתח שלהם ואפשר להתקין אותו כמעט בכל דלת. מנעולי הצילינדר מעניקים רמת אבטחה בינונית עד גבוהה בהתאם לסוג המנעול שתבחרו. חשוב לדעת איך להתקין נכון את המנעול, התקנה לא נכונה תאפשר לפורץ לפרוץ את המנעול בקלות.

קודן זהו מנעול המשלב מספר ספרות המשמשות כמנגנון אבטחה, רק מי שמכיר את הספרות יוכל להקיש אותן על המנעול, וכך הוא ייפתח. היתרון הגדול של מנעול מסוג קודן הוא שאין צורך במפתח ואין חשש שהמפתח ילך לאיבוד.

מנעול פאבלוק, או מנעול כפתור, הוא מנעול עגול המורכב בתוך הדלת ומחדיר לשונית אל תוך המשקוף. הלשונית, או הכפתור, המוחדר אל תוך המשקוף משתחררים רק בעת פתיחת הדלת. בעבר מנעולים אלו היו יקרים, אך בשנים האחרונות המחיר שלהם ירד ואפשר למצוא אותם כמעט בכל בית. יש מגוון אפשרויות של נעילה במנעולים אלו, מנעול עם מפתח או בלי מפתח, עם ידית או בלי ידית ועוד. מנעולים אלו מתאימים גם לדלתות חוץ וגם לדלתות פנים.

מנעול חבוי הוא מנעול שכל מנגנון הנעילה שלו מותקן בתוך הדלת ואינו נראה, ורק על פני הדלת מותקנת לוחית מתכת עם חור למפתח. המנעול החבוי כוללת שלושה מנגנונים, לשונית טריקה, ידית פתיחה ומנגנון נעילה באמצעות לשונית נוספת החודרת אל המשקוף. למנעול החבוי יש  סוגים שונים של מנגנוני נעילה, יש מנגנונים פשוטים ובסיסיים ויש מתוחכמים יותר.

מנעול ביומטרי – זהו מנעול המאפשר את פתיחת המנעול באמצעות טביעת אצבע שאותה יש להגדיר במערכת מראש. המנעול הביומטרי הוא בין המנעולים המעניקים רמת אבטחה גבוהה ביותר.

 

 פריצת דלתות – מתי נזמין את ולדימיר המנעולן?

  • אם איבדתם את המפתח ואתם עומדים מחוץ לדלת ולא יכולים להיכנס, הזמינו כבר עכשיו את המנעולן ולדימיר.

 

  • אם נתקעתם בחדר בבית, ואתם לא מצליחים לצאת ממנו – ולדימיר המנעולן יכול לעזור לכם!

 

  • אם נכנסתם לדירה חדשה, כדאי לכם להחליף את המנעול, אף פעם אינכם יודעים למי יש את המפתח הישן.

 

  • אם המנעול התקלקל, המפתח מסתובב בחור המנעול, אך אינו נועל או פותח את הדלת, הזמינו מיד מנעולן.

 

  • אם יצאתם לרגע מהבית והדלת נטרקה ואין לכם מפתח, אל תילחצו, ולדימיר המנעולן יגיע מיד ויושיט לכם עזרה!

בכל מקרה שבו אתם זקוקים לפריצת דלתות, תיקוני מנעולים או החלפת מנעול, הזמינו את ולדימיר, מנעולן ותיק ומומחה הפועל באישור משטרת ישראל!

 

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: