לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן בראשון לציון

מנעולן בראשון לציון – מי צריך שירות של שחזור מפתחות לרכב?

 

אם המפתח שלכם אבד או נשבר ואין לכם מפתח נוסף, אל תילחצו. ולדימיר המנעולן יודע לשחזר כל מפתח גם כאשר אין לכם את המפתח המקורי שממנו אפשר לשכפל מפתח נוסף.

אם בעבר, הייתם מאבדים את המפתח היחיד לרכב, הייתם צריכים להחליף את מנגנון הנעילה של הרכב בעלות של אלפי שקלים, אך בשנים האחרונות יצרני הרכב מכניסים שבב אלקטרוני מיוחד המכיל בתוכו את כל המידע ומאפשר למנעולן לזהות את סוג המפתח באמצעות ציוד עדכני וחדש.

הודות לידע הרב שרכשתי בתחום, לניסיון המקצועי ולציוד העדכני והחדיש המשמש אותי לשחזור מנעולים אוכל לשחזר עבורכם כל מפתח לכל סוג של רכב, גם כאשר המפתח היחיד לרכב, אבד לכם.

 

                  מחפשים מנעולן מומחה לשחזור מפתחות, מצאתם!

                     צרו קשר ובתוך זמן קצר היה לכם מפתח חדש!

                           מנעולן ולדימיר: 052-288-288-7

 

מנעולן בראשון לציון – מתי תזמינו מנעולן מומחה לשחזור מפתחות לרכב?

 

בכל מצב שבו המפתח היחיד לרכב, אבד, נשבר או  תעקם אנו נצליח לשחזר במהירות ובמקצועיות מפתח חדש שיתאים בדיוק לרכב שלכם.

בשנים האחרונות יצרני הרכב מטמיעים שבב מיוחד בתוך פלסטיק האריזה של המפתח ובאנטנה מיוחדת המעוגנת סביב מתג ההצתה . שבב זה מכיל את כל הנתונים של  סוג המפתח שלכם. באמצעות ציוד מיוחד אדע לזהות את הנתונים הייחודיים של המפתח לרכב שלכם ולשחזר לכם מפתח חדש  גם ממצב של אין מפתח.

לא כל מנעולן מומחה לשחזור מפתחות. שחזור מפתחות לרכב זוהי עבודה רגישה הדורשת סבלנות רבה, ידע, ניסיון וציוד חדיש ועדכני. צברתי ניסיון רב בתחום ואני יודע לשחזר במקצועיות ובדייקנות מפתחות לרכבים פרטיים, לאופנועים, לג’יפים ועוד.

אחרי שאני אשחזר לכם את המפתח, אני אבדוק האם הוא פועל באופן תקין. אני לא אסיים את העבודה עד שאוודא שאתם יכולים להיכנס לרכב, להניע אותו ולצאת לדרך וגם לנעול את הרכב בסיום הנסיעה.

אל תסמכו על כל מנעולן, בשחזור המפתח לרכב אתם מפקידים את “סודות המנעול” שלכם בידיים זרות ואף פעם אינכם יודעים מי עלול לעשות בהם שימוש ומתי. אינספור לקוחות ישמחו להמליץ על ולדימיר המנעולן, על המקצועיות שלו, על השירות האדיב ובעיקר על היושר והאחריות.

צרו קשר, אני מצויד באישור של משטרת ישראל, פועל במקצועיות, מגיע במהירות ומתחייב לשירות אדיב!

 

  מנעולן ולדימיר: 052-288-288-7

 

 

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: