לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן ברמת גן

מנעולן ברמת גן – מי צריך מנעולן עשרים וארבע שעות?

מנעולנים מציעים לנו שירותים רבים, חלקם דחופים מאוד וחלקם פחות דחופים. לא פעם אחת אנו מחפשים  מנעולן  מחוץ לשעות העבודה הרגילות, בשעות הקטנות של הלילה, בסופי שבוע, בשבתות ובחגים.

ולדימיר , המנעולן שלכם ברמת גן, מכיר את הלחץ ואת החרדה שבהם אתם נמצאים כאשר אתם עומדים מחוץ לדלת הבית ולא מצליחים להיכנס או כאשר דלת הרכב נטרקה דווקא בשעות המאוחרות של הערב ובמקום מרוחק מהבית, ולכן בכל שעה ובכל מצב הוא יגיע אליכם במהירות ויגיש לכם את העזרה הנדרשת.

אל תהססו להתקשר אל ולדימיר בכל שעה, בשעות העבודה ובשעות שמחוץ לעבודה, הזמינו אותו מיד כי לפעמים הבדל של כמה דקות יכול להיות ההבדל בין הצלחה לאסון.

 

מנעולן ברמת גן – מתי נזמין את המנעולן לאחר שעות העבודה?

חזרתם הביתה, מזג האוויר סוער, יש רוחות וחזקות וגשמים, אתם ממהרים לשלוף את המפתח מתוק התיק, אך… אתם לא מוצאים אותו ועומדים חסרי אונים מחוץ לדלת הבית הסגורה. אל תחכו ואל תהססו להזמין מיד את המנעולן, על אף שמזג האוויר סוער, הוא יגיע אליכם במהירות האפשרית, יפרוץ את הדלת ויאפשר לכם להיכנס הביתה.

מנעולנים יכולים להציל חיים. יצאתם לרגע אחד מהרכב, המפתח נשאר בתוך הרכב יחד עם התינוק הישן. אל תבזבזו זמן יקר, אל תנסו לפרוץ לבד את דלת הרכב, אל תתקשרו לבני המשפחה כדי שיגיעו אליכם עם מפתח רזרבי, הזמינו מיד את המנעולן שיגיע מיד, רגע לפני שטעות קטנה הופכת לאסון גדול.

הוזמנת למסיבה בליל שבת אצל חברים, היית במספרה, נחת, התלבשת ואת רוצה להוציא את התכשיטים מהכספת, אך הכספת לא נפתחת, את מנסה שוב ושוב, אך ללא הצלחה. אל תילחצי, מנעולן מקצועי מומחה בפריצת כספות, הוא יגיע אלייך מיד ויפתח במקצועיות את הכספת, בלי לגרום לה נזק, יאפשר לך להוציא את התכשיטים היקרים ולא יעזוב את המקום עד שהוא יהיה בטוח שמנגנון הנעילה של הכספת שוב פועל היטב.

אתם מתכוננים לצאת בחג לטיול עם המשפחה, אך רגע לפני שאתם עוזבים את הבית, אתם לא מוציאים את המפתח לרכב. אתם לא צריכים לוותר על הטיול, אתם צריכים להזמין את ולדימיר. ולדימיר, מנעולן ברמת גן, ידע לשחזר את המפתחות של הרכב, גם במצב שאין לכם מפתח נוסף, ובתוך כמה דקות תוכלו לפתוח את הרכב, להתניע אותו ולצאת לדרך.

אתם מוזמנים לסעודת חג אצל חברים, נכנסתם לרכב, נסיתם להתניע אותו והרכב לא מגיב. אם יש לכם קודן לרכב, סביר להניח שחלה תקלה במערכת מסיבות שונות, אל תמשיכו לנסות להתניע את הרכב, אתם עלולים להשבית את כל מערכת החשמל. רגע לפני שאתם מזמינים גרר שייקח את הרכב אל המוסך, צרו קשר עם מנעולן לרכב המתמחה בניתוק קודן לרכב, הוא יגיע במהירות ויפתור את הבעיה.

הכניסו את מספר הטלפון של ולדימיר המנעולן אל רשימת אנשי הקשר שלכם. בכל  מצב שבו תזדקקו למנעולן אמין, יש לכם כתובת מצוינת!

 ולדימיר, המנעולן שלכם ברמת גן:  052-2882887

 

 

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: