לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן מוסמך ברמת גן

מנעולן מוסמך ברמת גן

מנעולן מוסמך ברמת גן

כיום לא פשוט למצוא מנעולן שניתן לסמוך עליו, לא ברמת גן ולא בכל אזור אחר בארץ. תחום המנעולנות צבר תאוצה רבה בשנים האחרונות ועם הגידול באוכלוסייה, בנדלן ובחידושים הטכנולוגיים ישנו ביקוש רב יותר להזמנות שירותי המנעולן הן במקרי חירום שונים והן באופן שוטף.

העיר רמת גן נחשבת לאחת הערים המרכזיות והמוכרות בישראל ומדי יום קורה שאנשים נתקעים מחוץ לדלת ביתם, לרכב או המשרד שלהם וזקוקים לשירותיו של מנעולן מוסמך ברמת גן שיגיע ויבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

כיצד יודעים כי הוא באמת מנעולן מוסמך ברמת גן?

מנעולן מוסמך ברמת גן הנו איש מקצוע בתחום המנעולים אשר מוסמך לבצע עבודות פריצת מנעולנים ולעסוק בתחום זה. מלבד לימודי מנעולנות שיש בהם צורך והם אלה המסמיכים אותו לעיסוק בתחום – הרי שכאשר מדובר בפריצת רכבים או בתים יש הצורך באישור מטעם משטרת ישראל לביצוע העבודה.

כיצד נזהה שהוא אכן מקצוען?

מנעולן מוסמך ומקצועי ידע לזהות את הבעיה במהירות ולהעריך את העלות הנדרשת לתיקונה. כמו כן הוא לא ימרח את הזמן בניסיון לפרוץ את המנעול בדרכים שונות אלא ידע בדיוק מה לבצע ואיך שתוך דקות ספורות עד חצי שעה בדרך כלל יפרוץ את המנעול. זה כמובן תלוי בעד כמה המצב מסובך מבחינת הדלת, סוג המנעול והתקלה שבפניכם.

תקלות שונות שבגינן נזמין מנעולן מוסמך ברמת גן:

  • כאשר אבד לכם המפתח ואין לכם מפתח ספייר – תוכלו להזמין מנעולן לפריצת הדלת. במקרה כזה לרוב יהיה צורך בהחלפת הצילינדר. וודאו כי אתם מקבלים צילינדר חדש עם צרור מפתחות חדשים מהניילון.
  • כאשר המפתח נשבר בדלת ואינכם מצליחים להוציא אותו – לעתים ניסיון להוציאו לבד עשוי לגרום לפגיעה בדלת ולכן מומלץ לתת לאיש מקצוע לטפל בנושא.
  • כאשר המנעול החליד עם הזמן והפך לבלאי. גם במקרה כזה תזדקקו להחלפת המנעול על ידי מנעולן מקצועי וכך גם קבלת צרור מפתחות חדש.
  • כאשר אתם נתקעים מחוץ לרכב – ישנם מנעולנים המוסמכים לפריצת רכבים מסוגים שונים. כל סוג רכב בעל מנגנון נעילה שונה ורכבים חדשים בעלי מנגנוני נעילה מסובכים יותר. על מנת לפרוץ הרכב במינימום נזק יש הצורך באיש מקצוע מוסמך.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: