לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן מקצועי

טיפים חשובים לאיתור מנעולן מקצועי ואמין

השירותים אותם מספק מנעולן הם שירותים חשובים מאין כמותם. מעבר לכך שלרוב מדובר על צורך מאד דחוף, שכן אנחנו נחפש נותן שירות בתחום של מנעולים בעיקר כאשר נתקענו מול אחד שאינו נפתח, ולרוב ולמרבה הצער זה יתפוס אותנו ממש לא מוכנים. מדובר על שירות מאד אינטימי ושהינו בעל רגישות גבוהה ביותר, בין אם מדובר על המנעול של האוטו שלנו ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על המנעול של הבית, על זה של המשרד או כל מקום אחר אותו אנחנו מקפידים לנעול ולא בכדי. בין אם מדובר על שכפול מפתח נוסף, תיקון סוויץ’ ברכב, החלפת מנעול של הבית ועוד.

יש כמה בעלי מקצוע ונותני שירות שאנחנו מעדיפים שילוו אותנו לאורך השנים, באופן שיאפשר ליהנות מביטחון, נינוחות והזכות שבאמון מלא, במקרים מסוימים זהו ערך לא יסולא בפז.

בין אם נתקעתם בטיימינג הנפוץ ביותר לחוש ולמצוא מנעולן בדחיפות, משום שאתם עומדים מול מנעול תקוע, בחוסר אונים, ובין אם היטבתם למצוא אחד מבעוד מועד, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא נותן שירות שילווה אתכם לשנים. בין אם אתם מאתרים אותו באמצעות רשת האינטרנט, בודקים במגנטים שעל הדלת ובין אם אתם מקבלים המלצה ממישהו שאתם מכירים.

אז מה הדגשים החשובים?

1.תשוקה למקצוע- קל מאד לזהות אדם עם תשוקה למקצוע שלו, ובעוד שדומה כי אנחנו חיים בעולם של ביצועים ויעדים, אנשים עדיין עוסקים בתחומים שהם אוהבים, מחוברים אליהם ומעריכים אותם. אדם שמלא בתשוקה למה שהוא עושה, הוא גם אדם שיעשה עבודה מקצועית וינהג בהגינות.

  1. עבודה עם ספקים איכותיים – בשונה מספקים זולים, סיניים, מותגים נפוצים שהסטנדרט שלהם נמוך ובדרך כלל יעלה בסופו של דבר עם ריבית דה- ריבית. מנעולן מקצועי יספק לכם את המידע המקיף על המוצרים כולם ויבחר לעבוד עם הספקים האמינים והאיכותיים בלבד.
  2. שירותיות- שירותיות היא הרבה יותר מלענות בזמן לטלפון ולספק מחיר נמוך מהמתחרים. שירותיות כוללת אבטחת ביטחון, היא כוללת אספקת פתרונות יצירתיים אשר מטיבים עם הלקוח והיא כוללת עוד הרבה דברים נוספים כמו נוכחות ומענה שלאחר השירות, פתרונות אלטרנטיביים ומועילים בהעדר מענה.
  3. תעודות ושיתופי פעולה- באתר תוכלו לרוב לראות אם מדובר באיש מקצוע שעובד עם אישורי משטרה, עם חברות הביטוח וכך גם תוכלו לקבל מידע אודות הספקים השונים שהוא עובד איתם.
  4. מקצועיות וסוגי פתרונות- לספק את הפתרון הסטנדרטי זה טריוויאלי, אבל לספק פתרון יצירתי זאת כבר אמנות. כך לדוגמא, להחליף סוויץ’ זה טריוויאלי, לתקן אותו זה יצירתי. להחליף מנעול זה טריוויאלי, לפרוץ אותו בלי לגרום נזק לרכב, זה לחשוב גם על האוטו וגם על הכיס של הלקוח. אם פגשתם מנעולן יצירתי, היצמדו אליו.

שירותי מנעולן לרכב- מה תרוויחו מזה?

מנעולן מקצועי ומיומן, כמו כל בעל מקצוע אחר, הוא נכס צאן ברזל שיכול ללוות אתכם כל החיים. מעבר לחסכון בזמן, עלויות, כאב ראש והתעסקות, מציאת בעל מקצוע אמין זאת באמת זכות לשנים, ובפרט כאשר מדובר על תחום כה רגיש כמו הביטחון הפרטי שלנו. בין אם מדובר על הרכב ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על הבית.

אם אתם זקוקים לשירותי מנעולן, צלצלו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם המיידי.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: