לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

פורץ דלתות מקצועי ברמת גן

נתקעת מחוץ לדלת?

30 דקות ואתה במזגן!

תתקשר עכשיו ופורץ דלתות מקצועי ברמת גן ולדימיר אצלך תוך 20 דקות 052-2882887

פורץ דלתות מקצועי ברמת גן

פורץ דלתות מקצועי ברמת גן

לכל אחד יכול לקרות שהוא יחזור הביתה ויגלה שהוא נתקע מחוץ לדלת הבית. אכן מדובר במקרה חריג ולא נעים אך מקרה זה מוכר וקורה לעתים קרובות בעיר רמת גן וברחבי הארץ בכלל. ככל שעולה הסיכוי להיתקע מחוץ לדלת הבית, המשרד או הרכב כך עולה הביקוש לשירותיו של פרוץ דלתות מקצועי ברמת גן.

מתי נזדקק לפורץ מקצועי?

שירותיו של פורץ דלתות מקצועי ברמת גן נחוצים לנו בעיקר כאשר אנו נתקעים מחוץ לדלת הבית או המשרד שלנו. לעתים רבות הסיבה תהיה אבדן המפתח אם כי במקרים אחרים ייתכן ויהיה מדובר במפתח הנשבר בתוך הצילינדר, מנעול תקול הנדרש בהחלפה ועוד.

ישנם מנגנוני נעילה מתקדמים יותר לדלתות כיום, בעיקר במשרדים ובתי עסק ולעתים מונעים על ידי נעילות אלקטרוניות כאלו ואחרות. במידה של שכיחת הקוד או תקלה במנגנון הנעילה, יש הצורך ככל הנראה בפריצת הדלת וטיפול בתקלה. לא כל מנעולן מוסמך לבצע כל סוג של פריצה. מכאן שעליכם לוודא כי המנעולן המגיע אליכם הוא בעל הכשרה מתאימה לביצוע העבודה.

כיצד נדע שהמנעולן שעומד בפנינו הנו מקצועי ואמין?

  • בקשו ממנו להגיע עם תעודת המקצוע שלו. תעודת זו מראה על הסמכה מקצועית לעסוק בתחום.
  • לא כל מנעולן הוא מוסמך לבצע פריצות שונות, לרבות פריצות לבתים. על מנת להיות בטוחים שזה עוסק זאת באופן חוקי ועל מנת שאתם תהיו רגועים יותר בקשו מהמנעולן להציג אישור מטעם משטרת ישראל לבצע פריצות מנעולים ודלתות. האישור ניתן רק תחת תנאים מסוימים ולמנעולנים עם עבר פלילי נקי.
  • בקשו ממנו הצעת מחיר על פי בדיקת המצב ולפני תחילת עבודה. מנעולן מקצועי יודע להעריך את השירות המתבקש ואת מידת הנזק עבור הלקוח ולפיכך ידע לתת הצעת מחיר לפני תחילת עבודה.
  • בדקו בזמן עבודה האם המנעולן משתמש בארגז כלים ייחודיים לצורך פריצה. ישנם כלים שונים שאין בכל בית המשמשים לפריצת דלתות ומנעולים שונים, מנעולן מקצועי מחזיק בכלים אלו שמסייעים לו בעבודה נקייה ומהירה.
  • במידה והלקוח פותר את הבעיה מספיק מהר ולא מתמזמז עם העבודה שעה ארוכה זה מעיד על מקצועיותו והיכולת שלו לפתור תקלות במהירות בתחום ההתמחות שלו.
  • בקשו מהלקוח קבלה עם סיום עבודה.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: