לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

פורץ כספות מוסמך בחולון

פורץ דלתות מקצועי בחולון

פורץ דלתות מקצועי בחולון

פעם החביאו את הדולרים מתחת לבלטות, כאשר היה מדובר בסכומים קטנים יותר, החביאו אותם מתחת למזרון. היצירתיים יותר הטמינו את רכושם בתוך המקפיא בין העופות לדגים או לחילופין במגירת הגרביים, בתקווה שהגנבים לא יעלו על מקומות המסתור הללו.

כיום, הבינו כולם כי כל המקומות הללו אינם בטוחים כלל מכמה וכמה סיבות. ראשית הגנבים למדו לחפש בכל המקומות הללו – רק לא בארנק. (אולי באמת כדאי לשמור הכול בארנק?…) שנית, כל המקומות הללו לא חסינים מפני שריפות או כל נזק טבעי אחר שעלול להזיק לבית כמו שיטפונות וכדומה. לכן, נוכל למצוא היום בהרבה מאוד בתים פרטיים ובבתי עסק, כספות מכניות או דיגיטליות המעניקות הגנה מלאה לרכוש הטמון שם אף בעת שריפה.

את הכספות הללו מתקינים במקומות מסתור יצירתיים ומתוחכמים, כך שגם אותם קשה מאוד לאתר, מלבד הקושי בפריצה שלהם. יש שיטמינו אותם בתוך ארון ויש שבתוך גומחה בקיר, יש שיבחרו לתלות תמונה תמימה על דלת הכספת, כך שיקשה מאוד למצוא אותה.

שכחנו את הקוד, איבדנו את המפתחות

כאשר אנו עומדים מול הכספת הנעולה ומשום מה איננו מצליחים להיזכר בקוד שלנו, אנו מנסים את כל הסיסמאות השמורות שלנו, אך – אפס… אף אחד מהם לא מצליח לפתוח עבורנו את שערי הכספת. או כאשר אבדו לנו המפתחות של הכספת ואנו זקוקים בדחיפות לחלץ את התכולה שטמונה בתוכה. מה נעשה? בדיוק לשם כך ישנו פורץ כספות מוסמך בחולון, פורץ זה הוא שיושיע אותנו במקרים מעין אלו.

מהי המקצועיות הנדרשת מפורץ הכספות?

פורץ כספות מוסמך בחולון אמור להכיר את כל סוגי הכספות, זאת כדי שידע איך לפצח כל כספת על פי המבנה המיוחד שלה. פריצת כספות מצריך ידע רב ויכולת מקצועית של עקיפת כל המכשולים שהוא מעמיד בפני הפורצים מהזן שאינו רצוי, כלומר מפני הגנבים והשודדים למיניהם.

בגלל שאנו מעוניינים בהגנה מלאה על הרכוש שלנו, נבחר ככל הנראה בכספת משוכללת ומתוחכמת, ולכן נזדקק לפורץ מקצועי ומיומן במיוחד על מנת להתגבר על המנעול כאשר נאבד את המפתחות או את הקוד.

בכל מקרה שנזדקק, כאשר נבחר פורץ כספות מוסמך בחולון, נוכל להיות רגועים. הוא ידע להתגבר על כל סוג של כספת אף המתוחכמת ביותר.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: