לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

פורץ רכבים מוסמך במרכז

פורץ רכבים מוסמך במרכז

פורץ רכבים מוסמך במרכז

שירותי פריצת רכב הם מהשירותים הנחוצים ביותר לאזרח, משום שבמקרים רבים מדובר ברכב שאינכם יכולים להשאיר במקום שבו הוא נמצא ואתם זקוקים לחילוץ מידי. במקרים כאלה חשוב לזכור שמקצועיות ועדיפות של פורץ רכבים מוסמך במרכז נשענת על הזמינות שלו והנגישות שלו 24 שעות ביממה. אם התעריף עולה במקצת בגלל הדחיפות זה ברור ומובן, אבל לא במידה כזאת שתהיה גבוהה משמעותית, משום שזהו בעצם המצב בכל מקרה של דלת תקועה. מקרים של פריצת דלת רכב או תא מטען, או בעיות בסוויץ’ שנתקע בגלל ניסיון פריצה או תקלה מכנית אחרת היא גם מסוג השירותים שתקבלו מכל פורץ רכבים מוסמך במרכז. משום שכך המגוון של השירותים שלו גדול ואתם יכולים להיעזר בו לכל מטרה של בעיה מנעולי הרכב.

הכשרת פורץ רכבים מוסמך במרכז

כל פורץ רכבים מקצועי במרכז לומד מה שלומדים מנעולנים, ובתוספת משמעותית אחת. המשטרה חייבת לתת לפורץ הרכבים תעודת יושר והסמכה כפורץ ולכן הוא חייב להיות בעל עבר נקי מפלילים וללא רבב. זוהי הדרך היחידה להבטיח שתקבלו שירות מפורצי דלתות ורכבים מוסמכים ואמינים שלא ינצלו לרעה את המידע שיגיע אליהם בתוקף העבודה. אחריות נוספת של פורץ רכבים מוסמך היא לפרוץ בכמה שפחות נזק שייגרם למנעול או למנגנון הנעילה, ובמקרה שבכל זאת נגרם נזק כזה גם להציע שירות תיקון ושחזור או שכפול מפתחות וטיפול במעולים הניזוקים בלית ברירה.

מה כולל הידע של פורץ רכבים מוסמך במרכז?

בימינו כלי הרכב משווקים ונמכרים עם מנגנוני נעילה מתוחכמים ומתקדמים בשלל שיטות וצורות, כולל מנעולים דיגיטליים למיניהם הידע של פורץ רכבים מוסמך במרכז חייב לכלול את הידע הזה על בוריו. מה שלמד בקורסים המקצועיים שהכשירו אותו כמנעולן וכפורץ הוא הבסיס, ואליו נוספות השתלמויות ולמידה עצמית של כל המצאה חדשה בתחום זה בשטח. בצורה כזאת יוכל לענות על צורכי הלקוחות שלו בדרך הטובה והמקצועית יותר בשעת בצורך. פורץ דלתות לרכב שיהיה גם זמין לכם בכל שעות היממה וגם שבתות וחגים, וגם יהיה מצויד בכל הידע והכלים המקצועיים לטפל בכם הוא הפורץ שאתם צריכים.

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: