לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

קודן לא עובד

קודן לא עובד
קודן לא עובד ברכב היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר שאנשים מתלוננים עליה. כמובן שהדבר מתרחש דבר ברגע הכי לא צפוי, כאשר אנו ממהרים לפגישה חשובה, חתונה מרוחקת או אפילו איסוף הילד ממסגרת כלשהי. במקרים אלו, אנו נכנסים לרכב כאשר אנו ממהרים כבר להגיע ודווקא אז מגלים כי הרכב מסרב להתניע. יכול להיות שהקודן פשוט לא מגיב להקשת הקוד בגלל שישנה תקלה במערכת החשמל ברכב והלא מגיע זרם לקודן. סיבה נוספת היא לוח מקשים שחוק וישן, שעבר בלאי טבעי לאורך השנים וכבר לא מאפשר מגע טוב בין המקש למערכת החשמל. יתכן כי הקודן צבר שאריות של אבק ולכלוך, דבר שמפריע ומונע את פעילותו התקינה. בכל מקרה, במצב כזה הרכב לא מסכים להתניע היות והמחשב של הרכב לא קיבל את הקוד הנכון. אין לכם הרבה ברירות אלא להזמין איש מקצוע מקצועי ואמין שיבוא לחלץ אתכם.


מה ניתן לעשות כאשר קודן הרכב לא מוכן לעבוד?

 

היום ניתן למצוא בכל הרכבים החדשים קודן לרכב המאפשר מיגון טוב יותר לכלי הרכב והגנה משמעותית בפני פריצות וגניבות. זאת בדיוק הסיבה שחברות הביטוח כמעט ולא מוכנות לבטח רכבים ללא התקנת קודן מסוג כלשהו. ניתן למצוא סוגי קודנים שונים, השונים זה מזה ברמת השכלול שלהם וברמת המיגון שהם יכולים להעניק לרכב. אך מה ניתן לעשות כאשר אתם רוצים להתניע את הרכב, מקישים את הקוד הנכון בקודן ושום דבר לא קורה? פעמים רבות ניתן להיתקל במצב שבו קודן לא עובד משבש את סדר היום ויוצר תחושת לחץ ומועקה. אך אין צורך להיכנס לתחושת ייאוש, היות ומקצוען שתזעיקו למקום ידע לנתק לכם את הקודן ולאפשר לכם להמשיך בשגרת היום – יום שלכם. קחו בחשבון כי ניתוק הקודן היא פעולה זמנית כדי להתניע את הרכב, וכדאי שתיגשו לאיש מקצוע על מנת לתקן את הקודן או להחליף לחדש כמה שיותר מהר.

לסיכום, ישנן סיבות רבות העלולות ליצור מצב שבו הקוד לא עובד ואתם לא מצליחים להתניע את הרכב. כדאי להזעיק למקום איש מקצוע כדי שיחלץ אתכם מהצרה.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: