לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

קודן אימובילייזר לרכב תקוע או לא עובד

קודן לרכב תקוע

קודן לרכב תקוע

קודן לרכב תקוע היא בעיה נפוצה, שאנשים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים מולה. אתם מקישים את הקוד שלכם כמו בכל בוקר, אבל הקודן תקוע ולא מגיב. כתוצאה מכך אתם לא יכולים להניע את הרכב, וכל שגרת הבוקר שלכם נהרסת. אתם מאחרים להביא את הילד לבית ספר, אתם מפסידים ישיבה חשובה בעבודה ואתם בעיקר מרגישים ייאוש ותסכול שדווקא לכם זה קרה. אז צאו מהלחץ, תנשמו עמוק, בסך הכל מדובר בקודן לא תקין שיש לנתק על מנת להמשיך בסדר היום. במקרה כזה יש להתקשר לאיש מקצוע מיומן ומקצועי, שיגיע עד אליכם, ינתק את הקודן ויאפשר לכם להמשיך בסדר היום.

קודן לרכב תקוע – למה זה בכלל קורה?

יכול להיות שהבעיה נעוצה בהתקנת הקודן, אתם לא יכולים לדעת אם המתקין היה מיומן בעבודתו או אם הוא בכלל הכיר את סוג הקודן הזה. התקנה לקויה גורמת בטווח הרחוק בעיות חשמל ברכב ונזק לקודן עצמו. בנוסף יש לקחת בחשבון את אורך חיי הקודן, כמו כל מכשיר חשמלי גם הוא נשחק והאות המועבר משובש, ולכן לא נקלט כראוי. אופציה נוספת היא בעיית חשמל ברכב, בעיקר כשמדובר במכוניות ישנות שסוחבות בעיות חשמל לאורך שנים. לפעמים מדובר במצבר עייף ולפעמים באלטרנטור שלא פועל כראוי, כל מקרה יש לבחון לגופו. אל תשכחו שלאחר ניתוק הקודן הרכב שלכם לא מוגן נגד פריצות, לכן חשוב להתקין קודן חדש במהרה.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: