לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

שכפול מפתחות לרכב

שכפול מפתחות לרכב – כל מה שצריך לדעת על המפתח ועל השכפול

שכפול מפתחות לרכב היא פעולה חשובה אשר מקדימה רפואה למכה. אל תחכו עד שהמפתח היחיד לרכב שלכם יאבד ולא תוכלו להיכנס אל הרכב, אלא באמצעות פריצה לרכב. הזמינו עוד היום את ולדימיר המנעולן אשר יגיע אליכם מצויד במכשור חדיש ומתקדם וישכפל לכם מספר העתקים של המפתח לרכב שלכם.

    רוצים לשכפל מפתח לרכב? 052-2882887, ולדימיר המנעולן כבר מגיע!

 

שכפול מפתחות לרכב – ארבעה דברים שכדאי לדעת

על אף שהמפתח לרכב שלכם נראה מפתח פשוט, הוא לא כך. זהו מפתח חכם בעל יכולות זיהוי ייחודיות המאפשרות לסכל את גניבת הרכב ומונעות מהגנבים את האפשרות לשכפל את המפתח.

החל משנת 1997 החלו חברות יצרני הרכב להילחם בתופעת גניבות הרכב והשתילו בתוך המפתח לרכב שבב מיוחד, צ’יפ, הנקרא אימובילייזר.

האימבולייזר הוא שבב מיוחד, צ’יפ, אשר עשוי מפחם וממוקם בראש המפתח או בגוף המפתח. כאשר מכניסים את המפתח אל הסוויץ’, הוא מזוהה על ידי חיישנים הנמצאים בסליל מיוחד סביב מתג ההצתה.  כאשר הסליל מזהה את פרטי השבב, הוא מאפשר את הנעת המכונית. השבבים המיוחדים והמפתחות מקודדים למחשב הרכב באמצעות ציוד מיוחד המופעל על ידי מנעולן רכב מקצועי, וכך אפשר לשכפל מפתחות נוספים לרכב.

התקדמות הטכנולוגיה בתחום  שכפול המפתחות לרכב מאפשת לנו לקודד שבבים ומפתחות חדשים במקרים של אובדן המפתחות או גניבה של המפתחות המקוריים. את הקידוד יכול לבצע  מנעולן מוסמך אשר מכיר את הקודים של סוגי הרכבים השונים.

 

שכפול המפתחות לרכב מתבצע באמצעות שלושה שלבים:

השלב הראשון הוא שלב חריטת מפתח הרכב ושכפול הצורה המיוחדת של המפתח.

השלב השני הוא שלב קידוד המפתח – שלב זה דורש התחברות של מחשב נייד אל יחידת המחשוב המרכזית של הרכב. לעתים יידרש המנעולן להתחבר אל היבואן או אל יצרנית הרכב בחו”ל כדי לקבל מהם את ה- PIN COOD- שזהו קוד מיוחד המורכב מארבע עד חמש ספרות, שאותו מזינים אל המחשב והוא מאשר את הוספת המפתח לרכב .

השלב השלישי הוא שלב התנעת הרכב. לאחר שהמנעולן סיים לשכפל את המפתח החדש הוא מכניס את המפתח לרכב ומנסה להתניע כדי לוודא שהאימובילייזר מזהה את המפתח החדש ומתייחס אליו כמו אל המפתח המקורי לרכב.

המחיר של שכפול המפתח נקבע בהתאם לסוג הרכב. ככל שמחיר הרכב יקר יותר ומערכת האימובילייזר חכמה יותר, כך גם המחיר של שכפול המפתחות לרכב יהיה יקר יותר.

שכפול מפתחות לרכב זו פעולה הדורשת ידע מקצועי ומכשור טכנולוגי מתקדם. לא תמיד מומלץ לשכפל את המפתח במוסך היבואן. רוב המוסכים אינם מתמחים בתחום של שכפול המפתחות לרכב ומעבירים את העבודה אל מנעולן מקצועי מומחה בתחום. כדי לחסוך את פער התיווך וליהנות ממנעול תקין כדאי לפנות  באופן ישיר אל המנעולן ולדימיר.

מחפשים מנעולן מקצועי שישכפל לכם את המפתחות לרכב במחירים אטרקטיביים” מצאתם!

צרו קשר עם ולדימיר המנעולן: 052-2882887

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: