לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן בפתח תקווה

מנעולן בפתח תקוה

מנעולן בפתח תקווה

אתם גרים בפתח תקוה ונוסעים הביתה באישון ליל מאירוע שהיה לכם אי שם בצפון הארץ, טרוטי עיניים, עייפים ויגעים, משוועים לשינה טובה אך כשאתם סוף סוף מגיעים לפתח הבית, אתם מגלים פתאום לגודל ה’ברוך’ שהמפתח נעלם לו, הבית שלכם נעול והמיטה רחוקה מאי פעם— מאוד לא נעים, מה עושים? אז בדיוק בשביל זה יש מנעולן בפתח תקווה. איך תבחרו מנעולן? על מי תסמכו בפריצת הבית שלכם והחלפת המנעול?

האם מנעולן בפתח תקווה מחזיק בתעודת יושר מטעם המשטרה?

ראשית, אפילו אם אתם מאוד עייפים ומצפים שהסאגה הזו תסתיים ותהיה מאחוריכם, אל תסכנו את הבית שלכם, בדקו אם למנעולן אליו פניתם יש תעודת יושר מטעם המשטרה. אם אין לו תעודה כזאת הוא עובר על החוק כאשר הוא פורץ מנעולים. חוץ מזה שאתם לא רוצים שה -‘מנעולן’ הלא אמין שהזמנתם יבוא מחר לבקר שוב בלי הזמנה, עם עותק של מפתח שהשאיר אצלו לצורך הביקור שתכנן לו מבעוד מועד.

בקשו הצעת מחיר:

פריצת דלת כוללת בדרך כלל גם קידוח בדלת והחלפת הצילינדר, בדברים האלו ישנו טווח מחירים, ערכו בדיקה קצרה, הרימו כמה טלפונים והשוו מחירים, אל תרגישו לא נעים, מנעולן בפתח תקווה שבחר לו את המקצוע יודע שהוא צריך להיות זמין תמיד והוא מחכה לטלפון שלכם, כמו כן, אל תהיו היסטריים ואל תתנו ללחץ להוביל אתכם. מחר אתם עלולים להצטער על זה ששילמתם פי שתיים על השירות שאליו נזקקתם רק בגלל שהייתם עייפים…

מהירות השירות:

אנחנו זוכרים שאתם עדיין עומדים מאחורי הדלת ומחכים נואשות להניח את גופכם היגע במיטה שלכם, אז לאחר שבדקתם ומצאתם מנעולן בפתח תקווה שמחזיק באישור מהמשטרה כחוק, והמחיר שלו סביר, אתם גם רוצים שיגיע מהר, והמנעולן אמור בהחלט להיות זמין לכל בקשה בכל שעות היממה, ותוך פרק זמן מינימלי, שאלו אותו תוך כמה זמן הוא יהיה אצלכם. ובחרו מנעולן זריז.

 

אז זכרו- גם כשאתם לחוצים, אל תתפשרו על הבטיחות שלכם, וגם אל תתנו שינצלו את המצוקה שלכם על ידי סחיטה כספית, הזמינו מנעולן אמין וזריז, שיגיע מהר ויפרוץ לכם את הדרך הביתה…

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: