לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן בת ים

מנעולן בת ים

מנעולן בת ים

תושבי בת ים נזקקים מדי יום לשירותיו של מנעולן. עדיף להם תמיד להזמין מנעולן בת ים כדי לקצר למינימום את זמן ההגעה שלו במקרה דחוף או ביום עבודה רגיל. נוכחותנו חשובה כמובן בזמן העבודה ולכן כדאי שהיא תתבצע בהקדם האפשרי ותאפשר לנו לחזור בהקדם לשגרת היומית. בבת ים מסתובבים כמה וכמה מנעולנים ויש לבחור מביניהם את זה שמתאים לנו ביותר לפי המלצות אישיות ושיחת טלפון או אפילו פגישה אישית אם יש לנו זמן לכך. כמו כן, יש לקבוע מסגרת תקציב ולעמוד בה כדי לא להיגרר להוצאות מנופחות.

מנעולן בת ים – מניעת בלאי המנעול

אם ברצוננו להאריך את חיי המנעול, כדאי לנקוט במספר פעולות אשר נועדו למנוע בלאי ככל האפשר. מומלץ להימנע  מטריקת הדלת בחוזקה ודחיפת מפתח בחוזקה לחור המנעול. כמו כן יש להימנע משליפת המפתח בכוח מתוך המנעול. ככל שתקפידו יותר על עקרונות אלה – כך יעלה הסיכוי להאריך את חיי המנעול ולמנוע הוצאה כספית מיותרת וחשש לתקינותו של המנעול, אשר עלול להיות יעד נוח לפריצה. תקלות רבות קורות בשל שחיקת המנעולים. שמן מיוחד ימנע הצטברות חלודה במנעול ובמפתחות, אותו עיקרון נכון גם לגבי מפתחות לרכב. הקפדה על שימון נכון תמנע בעיות מיותרות ולא צפויות.

 

מנעולן בת ים – החלפת מנעול וצילינדר

אחת הסיבות להחלפת מנעול או צילינדר היא שחיקה שמצריכה שימוש בכוח. אם המפתח לא מסתובב בקלות, אז נראה שצריך להחליף אותו כדי להימנע מהצורך הקבוע בהפעלת כוח. הפעלת כוח עלולה לגרום נזק חמור למנעול ולצילינדר. במקרה כזה צריך להזמין מנעולן עם ניסיון כדי שיחליט סופית האם יש צורך בהחלפת המנעול או הצילינדר וייתן הצעת מחיר מתאימה. כדאי לדעת שניסיון לתקן את המנעול או הצילינדר עלול לגרום דווקא להגברת שחיקת המערכת ובמקרה כזה שכרנו עלול לצאת בהפסדנו. יחד עם זאת, כדאי לדעת שגן סיבוב קל מדי ומהיר של המפתח במנעול או בצילינדר מעיד על חשש לתקלה. במקרה כזה כנראה שהמנעול שחוק ולכן יש להזמין מנעולן מקצועי בהקדם האפשרי. מנעולן  מקצועי יעשה שימוש במגוון רחב של כלים ויסייע לכם בפתרון הבעיה.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: