לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן מקצועי במרכז

מנעולן מקצועי במרכז

מנעולן מקצועי במרכז

אזור המרכז הנו האזור הרווי ביותר באוכלוסייה במדינת ישראל. בתי קרקע, בנייני מגורים, משרדים, בתי עסק, מפעלים, בתי ספר, מכללות, משרדים ממשלתיים ומקומות נוספים אחרים זקוקים לשירותיו של מנעולן מקצועי במרכז שיוכל לספק שירות מהיר ואיכותי באזור, במחיר אטרקטיבי ולפי קריאה. שירותים אלו של מנעולן מקצועי במרכז לעתים הנם בגדר מקרי חירום (כמו למשל אנשים הנתקעים מחוץ לדלת ביתם) ויכולים להיות שירותים שוטפים (כמו למשל בדיקת תקינות מנעולים ודלתות בבית ספר מסוים).

מתי נזדקק לשירותי חירום של מנעולן מקצועי במרכז?

 

  • כאשר נתקענו מחוץ למשרד – הנגישות למשרד הנה חשובה מאוד. מלבד העובדה הברורה שהכניסה והיציאה מהמשרד צריכה להיות נגישה אחרת אנו תקועים בצד אחד ומבזבזים זמן רב, הרי שמדובר בסכנת חיים של ממש אם המשרד נעול מבלי היכולת לפתוח אותו. חס וחלילה במקרה של שריפה או אירוע בטיחותי אחרת, הרי שחייבים שתהיה אפשרות לברוח. כאשר דלת המשרד נתקעת, אינכם זוכרים את הקוד לכניסה או מסיבה מסוימת אינכם מצליחים לפתוח את דלת המשרד קראו בהקדם למנעולן מקצועי באזור שיגיע לחלץ אתכם ואל תדחו את הבעיה למועד מאוחר יותר.
  • כאשר נתקענו מחוץ לרכב – אף אחד אינו רוצה להיתקע מחוץ לרכב שלו. לעתים יהיה מדובר בתקלה בשלט ולעתים יהיה מדובר בתקלה במנגנון הנעילה עצמו שנבע כתוצאה מטריקת הדלת, חוטים שנקרעו וכד’. כאשר הדלת נתקעת ואין באפשרותכם להיכנס אל הרכב, רגע לפני שאתם שוברים את החלון או מזמינים גרר – כדאי לנסות להזמין מנעולן מקצועי במרכז (אם אתם תקועים באזור זה כמובן) וזה יגיע במהירות לחלץ אתכם. שימו לב כי לא כל מנעולן מוסמך לבצע פריצות לרכב וכי יש הצורך ללמוד היטב את התחום כיוון שפריצת רכבים שונה מפריצת מנעולי דלתות.
  • כאשר נתקענו מחוץ לדלת הבית – הסיבה הנפוצה ביותר שבגינה מזמינים שירותי מנעולן בעת מקרי חירום היא כאשר צריך לפרוץ את דלת הבית. לרוב יהיה מדובר באובדן של מפתח והיעדר של מפתח ספייר אך לעתים יהיה מדובר בתקלה במנעולן, מפתח שנשבר בפנים או דלת שנטרקה מצד אחד כאשר הדרך היחידה לפתוח אותה היא מהצד השני. נשמע מצחיק אבל מקרים אלו אכן קורים.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: