לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

תיקון דלתות זכוכית

תיקון דלתות זכוכית

תיקון דלתות זכוכית

בנושא של דלתות זכוכית, בתי עסק רבים, משרדים, בניינים ואפילו בתים פרטיים, אנשים רבים משתמשים בה לצורך המראה החיצוני והפנימי שהיא מקנה למקום, האפשרות של עיצוב קלאסי, אלגנטי, יפה וחדשני וגם בעבודה הפשוטה בהרכבתן. אך בשל השבריריות שבדלתות הזכוכית, בשל העדינות הנזקקת בעת פתיחה או סגירה של הדלת, הצילינדרים המובנים עליה והמפתחות המשומשים לפתיחתה או סגירתה, הנם יכולים להוות לא פעם ולא פעם תקלות, שבירה או תקיעה של המפתח במנעול וליצור תחזוקה קלה לפריצה וקשה לאבטחה. לשם כך, אנשי המקצוע העוסקים בתחום של מנעולים, מאפשרים את השירות גם בנושא של תיקון דלתות זכוכית.

היופי של דלתות זכוכית נגד השבריריות

דלתות זכוכית הן הנן סגנון עיצובי ומרשים בהצבתן במקומות השונים. רבים מבתי העסק והחנויות, משרדים רבים, בנייני קומות וחדרים בתוך בניין, מעצבים את דלתות הכניסה והיציאה במקום באמצעות דלתות זכוכית. דלתות אלו מקנות את העיצוב האלגנטי, החדשני, המרשים, המושקע, הרציני ובהעברת האופי הרצוי למקום. למרות העיצוביות הרבה והיופי שדלתות אלו מעבירות, הן ללא ספק שבירות למדי, יכולות לגרום לצילינדר ולמנעול להתרופף מעט, לקבל מכות בעת הפתיחה או הסגירה, שפשוף של הדלת, הלחץ הרב המובנה על המנעולים, המפתחות יכולים להיתקע או להישבר ובשל משקלה הכבד של הזכוכית הדלת יכולה לגרום לנזקים רבים. הצילינדרים המחוברים לדלתות אלו הנם נתפסים על מיקומם בעזרת פלטות מתכת וברגים אשר נמצאים בפלטות ואלו אשר מקשרים ביניהם, מהווים לחץ רב בעת סגירת הדלת.

תיקון דלתות זכוכית על ידי מנעולן

מנעולן כמו שרבים מכירים אותו, הוא איש מקצוע אשר מספק עבודות שכפול מפתחות, פריצת דלתות או רכבים, החלפת מנעולים, הרכבה של מנעולים חדשניים טכנולוגיים או החלפת מערכות נעילה וקודנים ברכב ועוד. תיקון דלתות זכוכית הוא תחום נוסף בעבודותיו של מנעולן. בשל משקלה הרב של דלתות הזכוכית, לאחר זמן מה הן נופלות מעט, עבודתו של מנעולן במצב זה הוא להרימה ולהציבה במקום מותאם. בשל הלחץ הנוצר על פלטות המתכת על הזכוכית או קבלת מכות של הדלת ושימוש רב, פה המנעולן מספק את החלפת המנעולים וכיוונונם הנכון בדלת באופן מקצועי ואמין.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: