לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

תיקון קודן לרכב

תיקון קודן לרכב

תיקון קודן לרכב

מקרים בהם יש צורך להזמין תיקון קודן לרכב הינם לא נעימים בשום צורה. מדובר בבעיה שיכולה להתעורר עקב ניסיון פריצה לרכב שחוסם את הקוד מכל ניסיון הקשה, תקלה במכשיר עצמו, בלייה של לוח המקשים, אובדן או שכחה של הקוד הנכון. כמו כן, לעיתים אנשים פשוט מוצאים את עצמם לא מרוצים מדרך הפעולה הזאת ובוחרים באזעקה רגילה. עם זאת, חשוב מאוד לציין שהתקנה של קודן זהו תנאי הכרחי של חברות ביטוח רבות, לכן חשוב מאוד לבדוק שניתן הקודן לא יגרום לפוליסה שלכם להיות לא בתוקף יותר.

כיצד מבצעים תיקון קודן לרכב?

חשוב מאוד לבצע תיקון קודן לרכב בצורה הנכונה, על מנת לא לפגוע במנגנון ההתנעה של הרכב עצמו. לפיכך, יש למצוא את אנשי המקצוע המיומנים ביותר, בעלי ניסיון וידע מספקים בתחום. בין אם מדובר בתיקון החיבור בין מנגנון ההתנעה לקודן, או תיקון של החומרה שלו, אתחול או שינוי קוד – כל תהליך וכל שלב צריכים להתבצע על פי החוקים הקבועים ותוך שמירה מלאה על בטיחות הרכב. על מנת לבצע את התיקון על הצד הטוב ביותר, צריך קודם כל לנתק את הקודן ממנגנון ההתנעה – במילים אחרות, לאפשר להפעיל את הרכב ישירות, ללא הקוד. בשלבים הבאים יש לבדוק את המכשיר עצמו, להבין מה סיבת התקלה ולפתור אותה.

בחירת המומחה המתאים לתיקון קודן לרכב

על מנת לפתור את נושא תיקון קודן לרכב, חשוב מאוד לבחור את המומחה המיומן והמתאים ביותר למשימה. כיצד ניתן לבדוק זאת? באופן אידיאלי, תמיד עדיף למצוא את המומחה לא במצב חירום, אלא פשוט לאחר תהליך סקר שוק ובחירת מומחה שנמצא קרוב אליכם מבחינה גיאוגרפית (מה שאומר שהוא יוכל להגיע אליכם במהירות ברגע של צורך), וגם בעל רייטינג גבוה והרבה תגובות חיוביות. עם זאת, תמיד כדאי לבדוק עם חברת הביטוח שלכם האם הפוליסה מחייבת לתקן את הקודן אך ורק במסגרת כלשהי שהם עצמם קבעו, או שאולי אתם בכל זאת מחויבים ליצור קודם כל קשר איתם, כך שהם לא יוכלו לטעון שהמומחה שהזמנתם גרם נזק כלשהו.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: