לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן בהרצליה

מנעולן בהרצליה – כל מה שחשוב לדעת על פריצת מנעולים!

רבים מתושבי הרצליה מרימים גבה כאשר הם שומעים את צמד המילים: “פריצת מנעולים”, אצל רובם למילים אלו יש אסוציאציה שלילית, אך מי שמכיר את עבודת המנעולנים מבין מיד שפריצת מנעולים יכולה להיות עבודה חוקית ואפילו באישור משטרת ישראל.

תושבים רבים בהרצליה, ובמקומות נוספים, שחוו מצבים לא נעימים כמו: עמידה מול דלת נעולה מבלי יכולת להיכנס או לצאת מהבית, דלת רכב שנטרקה והמפתח נשאר בתוכה ועוד, יכולים לספר על ולדימיר המנעולן שהגיע במהירות, פרץ את מנעול הרכב או הדלת, הכול באופן חוקי, ועזר להם לחזור לשגרה מיד.

שימו לב: לא כל מנעולן יודע איך לפרוץ מנעולים בלי לגרום נזק למנגנון של המנעול או לדלת. ולדימיר המנעולן צבר ניסיון וידע רב בתחום הוא מכיר את כל מנגנוני הנעילה, הוא יוכל לפרוץ את הדלת שלכם ללא כל נזק.

רשמו לפניכם את מספר הטלפון של המנעולן ולדימיר, בפעם הבאה שתידרשו לפריצת מנעולים, תתקשרו, ואני מיד יוצא לדרך!

מנעולן ולדימיר: 052-288-288-7

 

מנעולן בהרצליה – מתי תזמינו מנעולן המתמחה בפריצת מנעולים?

חזרתם הביתה עייפים, מחפשים את המפתח, ולא מוצאים, זה קורה לא רק לכם. זה יכול לקרות מול דלת הבית הסגורה, מול המשרד, בית העסק ועוד. בכל מקום שזה קורה לכם, אל תילחצו, טלפון אחד לוולדימיר המנעולן, והדלת כבר פתוחה.

יצאתם לרגע מהבית או מהרכב, הדלת נטרקה והמפתח נשאר בתוכו, אתם חייבים להזמין מנעולן. אל תנסו לפרוץ את הדלת לבד, גם במצבי חירום כמו למשל כאשר הילדים נשארו נעולים בתוך הרכב, בדרך כלל לא תצליחו לפרוץ את הדלת לבד ואם תצליחו תגרמו נזק רב למנעול או לדלת. הזמינו מיד את ולדימיר המנעולן, הוא מבין את הלחץ שבו אתם נמצאים והוא יגיע מיד!

המנעול התקלקל, המפתח מסתובב בחור המנעול, אך הדלת לא נפתחת, אין לכם ברירה, אתם חייבים לקרוא מיד למנעולן המתמחה בפריצת מנעולים. לפעמים המנעולן יצליח לתקן את המנעול ולפעמים הוא ייאלץ להחליף את המנעול הישן במנעול חדש.

שכחתם את הקוד של הכספת, מנעול הכספת נשחק ואתם לא מצליחים לפתוח את הכספת, ולדימיר המנעולן יצליח לפרוץ כל סוג של מנגנון נעילה לכספת וכל כספת, קטנה או גדולה.

 

 למה כדאי לכם להזמין את המנעולן ולדימיר?

ולדימיר צבר ניסיון רב בתחום של פריצת מנעולים. הוא מכיר את הסיטואציה ואת הלחץ שבו אתם נמצאים והוא יעשה את הכול כדי להגיע אליכם במהירות.

ולדימיר עבר הכשרה מיוחדת בתחום פריצת המנעולים, הוא מכיר היטב את כל מנגנוני הנעילה והוא ידע לפרוץ כל מנעול ללא נזקים!

ולדימיר פורץ מנעולים באישור של משטרת ישראל, הוא ישר, הוא אמין ואחראי, בידיו תוכלו להפקיד ללא חשש את המנעול לרכוש היקר שלכם.

מחפשים מנעולן מקצועי מומחה בתחום פריצת מנעולים? מצאתם!

צרו קשר: 052-288-288-7

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: