לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

פורץ דלתות הוצאת מפתח תקוע

כאשר מפתח נתקע בדלת של הבית מבפנים – אנו בבעיה חמורה אם ברצוננו לצאת, מאחר שאז לא ניתן לנעול את הדלת והיא זמינה לכל פורץ. אותם דברים אמורים במקרה בו אנו מעוניינים להיכנס ולא יכולים. בשני המקרים לא מומלץ לנסות לחלץ את המפתח התקוע לבד, אם אנו חסרי ניסיון בתחום, אלא יש לקרוא למנעולן מוסמך כדי שיבצע את העבודה. הוצאת מפתח תקוע בצורה לא זהירה תוך הפעלת כוח – עלולה לגרום נזק כבד למנעול ולהוציא אותו מכלל פעולה.  מפתח נתקע במנעול מכל מיני סיבות כמו שחיקה וחלודה של מנגנון המנעול או המפתח ולכן כדאי לפעמים לשמן את המנעול בעזרת חומר מתאים כדי למנוע זאת. זכרו: אין לבצע שום פעולה ללא הדרכת מנעולן מוסמך.

שיטה פשוטה להוצאת מפתח תקוע

במקרה של מפתח שבור שחלקו נתקע במנעול, ניתן לחלץ את החלק השבור בכוחות עצמנו, בהנחה שמדובר במנעול פשוט. המפתח מורכב מחלק עליון חלק וחלק תחתון מחוספס ואת חילוץ החלק שנשבר נוכל לבצע אם יש לנו מוט ברזל קצר מכופף. נשתמש בו ונחדיר אותו אל המנעול מלמטה כדי להוציא את המפתח השבור. ביצוע הפעולה יחייב אותנו להשתמש בעותק אחר של המפתח בפעולות הבאות או להזמין מנעולן כדי שישחזר את המפתח במקרה שעותק נוסף אינו זמין.

חילוץ מפתח תקוע מסוויץ’

במקרה שמפתח תקוע בסוויץ’ של רכב – אנו בבעיה וצריכים סיוע מיידי שכן אסור להשאיר את המצב הזה בלי השגחה. אפשר לקרוא כמובן למנעולן מוסמך מנוסה בפריצת רכבים אבל ניתן לנסות לבצע מספר פעולות פשוטות שמטרתן לפתור לבד את הבעיה.

בין האפשרויות עומדות ריסוס שמן על ראש המפתח התקוע כדי לסלק את הלכלוך שעשוי להיות הגורם העיקרי למצב. אפשרויות אחרות הן מכה על ראש המפתח בעזרת כלי חד או מברג ויחד עם זאת לנסות לסובב את המפתח התקוע בסוויץ’. אפשר גם לנסות עם כלי אחר אם הוא בנמצא אבל במקרה שאין הצלחה אסור להפעיל כוח מיותר שעלול לגרום נזק ויש להזעיק במהירות מנעולן.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: