לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

תיקון שיפוץ סוויץ לרכב

ניסיון פריצה לרכב שנכשל מותיר אותנו פעמים רבות עם סוויץ’ (מנגנון הנעה) שבור וצורך מיידי בתיקונו. תיקון סוויץ’ לרכב יתבצע אצל מנעולן מוסמך בעל ניסיון בטיפול בתקלה זו. תיקון סוויץ’ יידרש גם במקרים של בעיה עקב חלודה או לחות או גורם אחר. ראשית עלינו להימנע מתגובה אגרסיבית במקרה שהמפתח תקוע, וזאת כדי לא לגרום נזק למפתח ולסוויץ’. שבירת הסוויץ’ תגרום לו נזק חמור, תחייב את החלפתו ותגדיל מאוד את התעריף אותו נשלם למנעולן. אם ניסיון עדין לשחרר את הסוויץ’ בעזרת מכות קלות או שמן ריסוס אינו פותר את הבעיה – נקרא במהירות לאיש מקצוע מוסמך.

תיקון שיפוץ סוויץ לרכב מנעולן

פעולת תיקון הסוויץ לרכב מוטלת על מנעולן. לא כל מנעולן יודע לבצע אותה, ולכן יש לברר מראש אם פנינו לאיש הנכון  ולבקש ממנו תעודות ואישורים המעידים על ידע בתחום זה. בחירת מנעולן לרכב תיעשה על סמך המלצות אישיות מחברים וקרובי משפחה ולפני שמחליטים להיות לקוחות שלו כדאי לקבוע פגישת תיאום ציפיות ולבדוק אם יש הסכמה הדדית על השירות והמחיר. בפגישה זו נכיר את המנעולן ונתרשם ממנו וכמו כן נבקש תעודות ומסמכים המעידים על רמת הכשרתו ונסיונו. המטרה שלנו תהיה למצוא מישהו אדיב בעל תודעת שירות כדי להימנע מוויכוחים מיותרים בשעת הצורך וכדי למנוע אי נעימויות אם נזדקק למנעולן הזה בשעת חירום, למשל כשמהפתח תקוע בסוויץ’ ולא ניתן לנעול את הרכב. מנעולן מקצועי יגיע במהירות ויתקן את הבעיה.

תיקון שיפוץ סוויץ לרכב מה עושים

אם מפתח הרכב תקוע בסוויץ’ עלינו למצוא פתרון מהיר כדי לצאת מהמצב הבעייתי. השאלה במצב זה היא מהי מידת המיומנות שלנו והיכולת הטכנית. אפשר לנסות להתניע את הרכב עם מפתח תקוע בסוויץ’ ואז לנסוע למוסך כדי שהמפתח השבור יחולץ ממנו. אפשרות אחרת היא לנסות לבצע את הפעולה בכוחות עצמנו על ידי שימוש במקדחים זעירים אשר יאפשרו לנו להוציא את המפתח. פעולה זו מומלצת אך ורק אם יש לנו ניסיון קודם בתחום ואנו בוטחי בעצמנו שנוכל לעמוד במשימה.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: