לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן ברמת גן

שירותיו של מנעולן ברמת גן נחשבים לשכיחים מאוד בשנים האחרונות. למעשה שירותים של מנעולנים בכל הארץ חוויה עליה משמעותית בשל הגידול באוכלוסייה ומבנים שונים שנבנים ללא הפסקה וזקוקים כמובן למנגנון נעילה ראשוני. מנגנון הוא הוא לרוב צילינדר הדלת אך כמובן שבהתאם לסוג המבנה/הדלת/השער בכניסה ישנם גם סוגים שונים של מנעולים.

>> מחירים מעולים – עושה אך ורק מה שחייב, בלי “להמציא עבודה”

מנעולן ברמת גן לפריצת בתים:

לא פעם עשוי לקרות מצב שבו אתם נתקעים מחוץ לדלת ביתכם. לרוב יהיה מדובר באובדן מפתח. זה עשוי לקרות לכל אחד וביום לחוץ ומבולבל כל אחד מאתנו יכול לאבד את המפתח לדירה שלו. בנוסף לאובדן המפתח ישנן מקרים בהם המפתח נשבר בתוך הצילינדר או כאשר המנעול כבר התיישן ועשה את שלו. כל אלה עשויים לגרום לכך שתתקעו מחוץ לביתכם ותזדקקו לשירותיהם של מנעולנים ברמת גן שקרובים לאזור מגוריכם, תרצו שהוא יגיע במהירות ויבצע את העבודה בצורה נקייה ומקצועית.

מנעולן ברמת גן גם לפריצת רכב

אחד המקרים הנפוצים יותר הוא כאשר אנשים נתקעים מחוץ לדלת הרכב שלהם. לרוב מדובר בתקלה בשלט אך ברכבים הישנים עדיין לא היו עושים שימוש בשלט אלא בפתיחת מנעול הדלת באמצעות המפתח עצמו. כך או כך מדובר במנגנון נעילה משוכלל יותר ובשל עובדה זו חייבים לבדוק כי המנעולן הוא אכן איש מקצוע מוסמך המורשה לבצע פריצה לרכב. ולדימיר מציע את שרותיו המהירים בכל רמת גן וכל זה בזמן הגעה קצר במיוחד – עד 20 דקות! אז פעם הבאה שאתם מתקעים מחוץ לדלת ברחוב ז’בוטינסקי תוכלו להיות רגועים בידיעה שיש מנעולן ברמת גן ז’בוטינסקי שתוך 20 דקות יגיע אליכם.

מנעולן ברמת גן לשירותים שוטפים:

אחד השירותים המוצאים הפופולריים ביותר על ידי מנעולנים ברמת גן או בכל אזור אחר הוא כמובן השירותים השוטפים שהם מציעים. אותם מוסדות וגופים שונים שבהם יש דלתות ומנעולים רבים זקוקים לבדיקה תקופתית של המנעולן על מנת לבדוק שהכול תקין ואם יש הצורך בתיקון ו/או החלפה של מנעולים שונים. המנעולן מגיע לאזור, מבצע את הבדיקה ומעדכן את האחראי במקום בנוגע לתקלות שונות ובהתאם לצורך מבצע את התיקונים וההחלפות.

מנעולן ברמת גן – האמינות

  • בקשו מהמנעולן להציע את תעודת המקצוע שלו.
  • בקשו מהמנעולן להציג את האישור מטעם משטרת ישראל לעסוק בפריצת בתים/מכוניות.
  • בקשו מהמנעולן לבצע את העבודה בצורה נקייה ומקצועית ללא נזק לרכוש.
  • וודאו כי המנעולן אינו נמרח עם העבודה ויודע בדיוק מה לעשות ואיך, דבר אשר יצביע על איכותו ומקצועיותו.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: