לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן במרכז

מנעולן במרכז - מנעולן ולדימיר

מנעולן במרכז

מרכז הארץ ידוע כאזור רווי באנשים, משרדים, בנייני מגורים ומתחמים שונים. מנגנון ההגנה הראשון לכל המתחמים הללו, בין אם מדובר במשרד בתוך בניין משרדים, בחנות ברחוב, בבית ספר או אפילו במשרד ממשלתי – הוא המנעול בשער או בדלת המקום. ישנם מנעולים חיצוניים, אחרים בתוך הדלת ומנעולים גם מסגנונות שונים כמו קודים, טביעת אצבעות ועוד.


נתקעתי מחוץ לבית אני צריך מנעולן במרכז?

לא פעם קורה שאנשים נתקעים מחוץ לדלת הבית, לדלת המשרד, לדלת החנות. לעתים מדובר באובדן מפתח, לעתים זה יהיה מפתח הנשבר במנעול הדלת ולא פעם זה יכול לקרות גם שהמנעול כבר בלאי ויש להחליפו. מנעול בלאי הכוונה למנעול שבור או תקוע בשל חלודה או שחיקה. במקרים אלו יש הצורך להזמין שירותים של מנעולן במרכז שנמצא בסביבה ויכול להגיע במהירות לטפל בכם. יש מנעולנים המספרים שירותים 24/7 ומעמידים לרשות לקוחותיהם ניידת שירות לאזור מסוים ולכן יכולים להגיע במהירות ולספק שירותים אלו.

כיצד יכול לסייע לי המנעולן במרכז?

אנשים רבים המנסים לפתור בעצמם את בעיית המנעול התקול או פריצת הדלת עשויים לגרום נזק רב לדלת, לקירות, למשקופים, לרצפה ואפילו לעצמם. מנעולן מקצועי ידע לפתור את הבעיה במהירות וביעילות, בצורה נקייה וכן יעשה שימוש בכלים ייחודים לפריצת המנעול. מנעולן לא יעשה נזק לרכוש מה שאדם לא מקצועי עשוי כן לעשות, כמו כן יחליף המנעולן את הצילינדר התקול באחד חדש ויעניק לכם צרור מפתחות היישר מהאריזה.

איך לבחור מנעולן במרכז מקצועי?

לא כל מנעולן מוסמך לבצע פריצות דלתות ולכן כאשר אתם בוחרים מנעולן הדבר הראשון שאתם צריכים לבקש ממנו הוא תעודת המנעולן שלו + אישור מטעם משטרת ישראל לעסוק בתחום. כמו כן לא כל מנעולן יכול לבצע פריצות לרכב (אם אכן תזדקקו לשירות ספציפי זה) וזאת מכיוון שמנגנון הנעילה ברכב שונה מזה של דלתות ומנעולים חיצוניים ולכן נדרשת הסמכה מקצועית מתאימה. כמו כן ניתן לזהות מנעולן מקצועי על ידי כך שאינו מתמהמה עם העבודה ויכול לפתור את התקלה במהירות יחסית. בקשו לראות שהצילינדר החדש שהוא מחליף לכם אכן יוצא מתוך אריזה מקורית וחדשה כנ”ל לגבי צרור המפתחות.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: