לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן ברמת השרון

מנעולן ברמת השרון – נתקעתם מחוץ לרכב, עשרים דקות ואנחנו אצלכם!

מנעולן ברמת השרון לא חייב לגור ברמת השרון, אך הוא חייב להגיע אליכם בתוך עשרים דקות מהרגע שהוא מקבל את הקריאה שלכם ולהעניק לכם שירות מקצועי ואדיב.

מנעולן ותיק ומנוסה מכיר את הסיטואציה שבה אתם יצאתם בדחיפות לרגע מהרכב, השארתם את המפתחות בפנים, הדלת נטרקה, ואתם עומדים חסרי אונים מחוץ לרכב או  מצבים שבהם שאיבדתם את מפתחות הרכב ואין לכם מפתח רזרבה או במקרה גרוע יותר, הילד נעל את עצמו ברכב והוא לא מצליח לצאת ועוד מצבים המחייבים אתכם להזעיק במהירות מנעולן מומחה בפריצת רכבים.

ולדימיר המנעולן מבין את הלחץ שבו אתם נמצאים והוא יגיע אליכם במהירות מצויד בכלי עבודה חדישים שיאפשרו לו לפרוץ את הרכב שלכם בלי לגרום לו לנזקים מכאניים ולנזקים אסתטיים.

ולדימיר צבר ניסיון רב, הוא מכיר את כל סוגי המנגנונים של הרכבים, הוא ידע מיד לזהות את מנגנון הנעילה, לאתר את התקלה ולפרוץ את הדלת במהירות, ביעילות ובמקצועיות.

אל תגידו לי זה לא יקרה, זה קורה כמעט לכל אחד ודווקא בשעות הפחות צפויות ובזמנים לחוצים. הקדימו רפואה למכה ושמרו את מספר הטלפון של ולדימיר המנעולן ברשימת אנשי בקשר שלכם!

 

ולדימיר  המנעולן: 052-288-2887

 

פריצת רכבים – איך תדעו להזמין פורץ רכב מקצועי ואמין?

כאשר אתם מזמינים מנעולן מומחה בתחום פריצת רכבים, אתם מפקידים בידיו את המפתחות לרכב שלכם. אם לא תקפידו על בחירה של מנעולן אמין וישר, אף פעם לא תוכלו לדעת אם המפתח לרכב לא מתגלגל לידיים זרות. הקפידו לבחור מנעולן הפועל באישור משטרת ישראל. תעודת היושר שמעניקה המשטרה למנעולן מעידה כי הוא ישר ואמין, אפשר לסמוך עליו ואפשר להפקיד בידיו את המפתח לרכוש שלכם.

פריצת רכבים היא עבודה מורכבת הדורשת ניסיון והיכרות עם סוגי המנעולים השונים ועם שיטות הפריצה העדכניות והיעילות ביותר, שיטות שבעזרתן יצליח הפורץ לפרוץ את הרכב בלי לגרום לו נזקים. בררו מהו הניסיון של המנעולן שהזמנתם, כמה זמן הוא בתחום, האם הוא מכיר את המערכות האלקטרוניות והחשמליות של דגם הרכב שלכם ועוד.

לא כל מנעולן הוא גם פורץ רכבים. כאשר אתם מזמינים מנעולן כבר בתחילת השיחה יש לבדוק האם הוא מומחה בתחום של פריצת רכבים.

זמן ההגעה הוא פרמטר חשוב בבחירת מנעולן מומחה בתחום פריצת רכבים. מנעולן אחראי יעשה את הכול כדי להגיע אליכם במהירות האפשרית כדי לפרוץ את הרכב ולאפשר לכם להמשיך בשגרת היום.

מחפשים מנעולן ברמת השרון מומחה לפריצת רכבים – מצאתם!

אם הרכב נעול המפתח בתוכו ואתם בחוץ, אין סיבה להיבהל, ולדימיר המנעולן מגיע לכל מקום ברמת השרון בתוך עשרים דקות עד חצי שעה, בכל יום ובכל שעה, שבעה ימים בשבוע, עשרים וארבע שעות ביממה.

 ולדימיר לא רק פורץ את הרכב, אלא גם נועל אותו. לאחר פריצת הרכב הוא יוודא כי מנגנון הנעילה של הרכב לא נפגע ואתם תצליחו לנעול ולפתוח את הרכב היטב.

במידת הצורך הוא לתקן את המנעול שנפגע או, אם תרצו, לשדרג את המנעולן שלכם לדגם חדש ובטוח יותר.

ולדימיר המנעולן ישמח להגיש לכם שירותי מנעולנות נוספים כמו ניתוק קודן לרכב, תיקון סוויץ’, החלפת מנעול, שחזור מנעולים ועוד!

 

 

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: