לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן הוד השרון

מנעולן הוד השרון

מנעולן הוד השרון

מנעולן הוא בעל מקצוע  שנחוץ בכל בית. נוכחותו תהיה חשובה ואפילו קריטית כאשר אנו זקוקים במהירות לשכפול מפתחות או לשירותי פריצה לבית או לרכב. במקרה חירום או בכל מצב אחר, תמיד טוב שנדע לפנות למנעולן עם ניסיון ותעודות כדי שיפתור את הבעיה במהירות האפשרית. מנעולן הוד השרון יתאים קודם כל לתושבי העיר, שכן זמן הגעה מינימלי והיכרות טובה עם העיר יסייעו לנו לקבל את השירות כמה שיותר מהר. מפתחות שאינם תקינים יוצרים בעיות רבות מהן כדאי להימנע מראש על ידי תחזוקה נכונה וגם במשימה זו נוכל לעמוד בעזרת הדרכה ממנעולן. חשוב לברר שמראש שהמנעולן בו בחרנו יהיה איש מקצוע טוב ואדיב וגם הוגן במחירים.

 

מנעולן הוד השרון – שכפול מפתחות

מנעולן הוד השרון צריך לדעת לשלוט בפעולות רבות. הבסיסית שבהן היא שכפול מפתחות. פעולה זו תאפשר לנו התמודדות עם אובדן או גניבה. כאשר יש מספר עותקים – נוכל לשמור אותם לעצמנו או לצייד את בני הבית ועובדי המשרד.  שכפול פירושו העתקת התבנית באמצעות מכונות מתאימות. פעולה כזו דורשת ידע מקצועי נרחב וציוד מתאים. לא כל מנעולן יודע לבצע את משימת ההעתקה הנדרשת ולכן חשוב לברר זאת מראש כדי למנוע אי נעימות והוצאות מיותרות. מומלץ לשכפל גם אימובילייזר לרכב במידה שיש לנו כזה. גם שכפול אימובילייזר הוא משימה הדורשת התמחות ולא כל מנעולן מסוגל לבצע אותה.

מנעולן הוד השרון – פריצת כספות

אחד מתפקידיו של מנעולן הוא פריצת לכספות. מדובר במשימה מורכבת שדורשת ידע רב וניסיון עשיר ואין לנסות לבצע אותה בכוחות עצמנו. פריצת כספת תציל את תכולתה היקרה וכאן אסור להתפשר על בעל מקצוע בינוני.  הפריצה צריכה להיות מהירה ככל שניתן ולא להשאיר נזק בכספת. לכספות יש מנגנוני נעילה שונים:  מנעולי צילינדר, חשמליים ביומטריים, דיגיטליים ועוד. פריצת כספת מחייבת זיהוי מיידי של מנגנון הנעילה שלה וידע כיצד לפרק אותו. רק מנעולן מתאים יוכל להתמודד על כל כספת. כדאי לנו לבחור במנעולן שמוכיח התמחות בפריצת סוגים שונים של כספות. יש לברר זאת בשיחה מקדימה עם בעל המקצוע.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: