לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן כפר סבא

מנעולן כפר סבא

מנעולן כפר סבא

אם הדלת נטרקה והמפתח בפנים או שהרכב ננעל ואיבדנו את המפתח – חשוב לקרוא מיד למנעולן מקצועי ומיומן כדי שיוציא אותנו מהצרה ויאפשר לנו לחזור לשגרה בהקדם האפשרי. מנעולן בכפר סבא יידע למצוא פתרון מיידי לבעיה שלנו אם הוא מספיק מקצועי. מנעולן מנוסה עדיף כמובן על מנעולן צעיר וחסר ניסיון אבל הוא גם יקר יותר. לכן כדאי לפנות למנעולן עם מוניטין טוב וכזה שעומד בתקציב שלנו. יש לזכור כי עבודה בסופי שבוע או לילות תגבה מאיתנו תעריף גבוה בעשרות אחוזים מעבודה בשעות רגילות. מנעולן מבצע לעתים גם עבודת תחזוקה שוטפת אם המנעול או המפתח או הצילינדר שלנו נשחקו וחייבים בהחלפה או מגיע לשיחת ייעוץ כדי ללמד אותנו לטפל בהם בעצמנו כך שנדע מה לעשות בשעת צרה אם במקרה המנעול לא תקין.

איך מנעולן כפר סבא מונע בלאי

מדי פעם כדאי לבצע פעולות תחזוקה להארכת חיי המנעול. הארכה זו נחוצה לנו כדי למנוע תקלות שיובילו להוצאות כספיות מיותרות. הארכת חיי המנעול תלויה בין היתר בפעולות למניעת בלאי . הקפדה על הימנעות מטריקת הדלת וצמצום בדחיפת ושליפת מפתח בחוזקה מחור המנעול יסייעו למניעת בלאי. לצורך זה אפשר להשתמש בשמן מיוחד, אשר מטפל בהצטברויות לחות וחלודה במנעולים ובמפתחות . אותם דברים נכונים גם למפתחות ומנעולים של רכב. מנעולן בכפר סבא ישמח להדריך אתכם כיצד לבצע את התחזוקה הזו וגם יסייע במידת הצורך אם המצב מחייב התערבות איש מקצוע.

מנעולן כפר סבא – מה זה מנעול עליון?

בחלק מהדלתות אנו רואים מנעול עליון. מנעול עליון קטן הוא אמצעי נוסף להגברת הבטיחות שלנו. הוא ממוקם בחלקה העליון של הדלת, ומטרתו העיקרית של מנעול מסוג זה הוא שדרוג האבטחה. הנחת העבודה היא שמראה של שני מנעולים מרתיע פורצים וגנבים, בהשוואה לדלת עם מנעול אחד.  מנעול עליון יכול גם לחסום את פתיחת  הדלת בידי תינוקות וילדים אשר מנסים לעזוב את הבית ללא השגחה. חשוב לזכור שמנעול עליון מתפקד כאמצעי אבטחה ומחזק את הביטחון ביכולתה של הדלת שלנו לחסום כניסת זרים או בריחת ילדים.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: