לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

פורץ כספות ברמת גן

פורץ כספות מוסמך ברמת גן

פורץ כספות ברמת גן

פריצת כספות הינו תחום מקצועי, רציני ורגיש ביותר. לעיתים אנו נזקקים לשרות זה כאשר אנו בבית, במשרד או בבית העסק שלנו וכדומה.

כספות מופעלות בדרך כלל על ידי קוד, נעילה מובנית ונעילה עם שלוש בריחים עבים.

אנו זקוקים לפורץ כספות במקרים בהם שכחנו את קוד הכספת ו/או אבד מפתח הנעילה.

פורץ כספות הוא מנעולן מקצועי אשר עבר הכשרה בקורס מנעולן וקיבל תעודת מקצוע וכן אישור ממשטרת ישראל.

הכשרה של מנעולן כוללת ידע בסוגי מנעולים וצילינדרים, פריצת מנעולים, צילינדרים וכספות, התקנת צילינדרים, מנעולים ומנגנוני כספות, אבטחה ומיגון לבתים, מוסדות ציבוריים, בתי עסק, משרדים וכדומה.

מנגנוני הנעילה המותקנים בכספות זהים למנגנוני הנעילה המותקנים בדלתות בתים, משרדים וכדומה, לכן הם נפוצים בקרב האוכלוסייה.


איך בוחרים פורץ כספות ברמת גן?

כמעט בכל מקום בארץ ובעולם קיים ביקוש רב לשימוש ועזר בכספות כאלו ואחרות. כל כספת מותאמת לצרכים האישיים של בעל הכספת, לפי גודל או ערך הפריטים שיוכנסו אליה.

בארצנו, אין ספק, מרכז הארץ הוא אזור פופולרי בשימוש בכספות בשל ריבוי משרדים, בתי עסק, מוסדות ציבוריים ובתים.

באם בית העסק, הבית, המשרד, או כל מוסד ציבורי שהוא נמצאים במרכז הארץ, לדוגמא ברמת גן, רצוי לחפש מידע עדכני בערך פורץ כספות ברמת גן במנועי החיפוש באינטרנט או במקורות אחרים.

בחיפוש אחר ערך זה נוכל להיות בטוחים כי מדובר במנעולנים מקצועיים בעלי הכשרה ותעודה וכי הם נמצאים בקרבת מקום ויהיו זמינים להגיע במהרה למתן השירות.

איש מאתנו לא מעוניין במצב של אי אפשרות לגשת אל הפריטים החשובים אשר הוא נעל בכספת – אלו יכולים להיות תכשיטים יקרי ערך, מסמכים חשובים, פריטים בעלי ערך סנטימנטלי, כסף וכדומה.

 

מצאנו בערך פורץ כספות ברמת גן איש מקצוע עם הסמכה ותעודה, זימנו אותו כדיי שיפרוץ את הכספת. ישנם מספר דברים שעל בעל הכספת לדעת בטרם בואו של המנעולן וזאת על מנת למנוע מבוכה ואי נעימות בין הצדדים.

לאחר שווידאתם כי המנעולן אכן בעל הסמכה ותעודה, עליך לדעת כי על כל מנעולן מקצועי מוטלות מספר בדיקות אישיות מול מזמין השירות. עליו לבקש ולקבל תעודה מזהה של בעל הבית בו נמצאת הכספת, הוכחה שהיא אכן בבעלות מזמין השירות וכדומה. באם לבעל הכספת אין תעודה או אישור המקשרים אותו באופן ישיר לכספת, יבקש הפורץ כספות ברמת גן זיהוי על ידי שכנים שאכן הוא בעל הבית אשר הכספת נמצאת בביתו. ישנם מיקרים אשר בהם אין אפשרות זיהוי כלל, או קיים חשד סביר כי מזמיני השירות אינם בעלי הבית והכספת, רשאי המנעולן ליצור קשר לאימות פרטים עם משטרת ישראל.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: