לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

פורץ מנעולים מקצועי בגבעתיים

פורץ מנעולים מקצועי בגבעתיים

פורץ מנעולים מקצועי בגבעתיים

יש מקרים שבהם אתם חייבים להכניס הביתה אנשים בדרך הכי לא מקובלת שיש אבל אין לכם ברירה. פורץ מנעולים מקצועי בגבעתיים הוא אחד האנשים שעוזר לכם בשעת מצוקה ומשבר ואתם נעזרים בשירותיו גם כאשר אין לכם זמן או חשק להתעסק בהחלפת נעולים ודלת. כמה שהמנעול והמפתח של הבית שלנו מובנים לנו מאליהם וטריטוריאליים בעינינו, כך אנחנו מבינים את חשיבותו של איש מקצוע טוב בתחום זה כאשר הם לא פועלים ולא מגיבים ומשאירים אותנו מחוץ לבית או בפנים בשעה הכי לא נוחה. דלתות מיוצרות היום מחומרים מאוד מתקדמים, ואנחנו רוצים בדרך כלל שהן ימשיכו לתפקד בלי תקלות כל הזמן. גם כשקורת תקלה כזאת הדלת שלנו נכשלת בתפקידה ואנחנו צריכים לחשוב על אמצעים אחרים לתקן אותה אם יש בה תקלה חוזרת ונשנית שכזאת.

תיקון מנעולים ופריצה

פורץ מנעולים מקצועי בגבעתיים הוא מנעולן שקיבל הכשרה מתאימה ולאחריה הסמכה מתאימה כפורץ דלתות. תפקידו ומקצועו של מנעולן רחב יותר מטיפול בדלתות סרבניות. הוא גם דואג להרכבה ולפירוק של מנעולים, להתאמה של מפתחו ושלטים למנגנוני הנעילה, לקידודים למיניהם ועוד. כדי לקבל הסמכה גם כפורץ דלתות, עליו לקבל תעודת יושר ממשטרת ישראל שמאשרת שהוא יכול לעסוק במקצוע זה מטעמה. כך, הוא יכול לגשת לכל מנעול שבעליו מזמינים או ולפצח את הסוד שלו ולשחרר אותו מהבעיה. פורץ מנעולים מוסמך מתאמן שעות רבות בהיכרות עם כל מנעול שיש כדי לוודא שיוכל להתמודד עם שלכם.

פריצת מנעולים וזמינות

אף אחד לא יכול לצפות את הרגע שבו נעול יפסיק לעשות את העבודה שלו. יש מקרים שבהם מנעול ניזוק כתוצאה מניסיון פריצה אמיתי של גנב כלשהו ואז הנזק שנגרם מונע מכם להיכנס לבית או לרכב שלכם. כך אין ברירה אלא להזמין פריצה נוספת, הפעם חוקית לחלוטין של פורץ מנעולים מקצועי בגבעתיים. הזמינות של פורץ כזה בסביבתכם היא זאת שקובעת בדרך כלל אם תוכלו להיעזר בו, אבל גם המחירים הסבירים שלו, הזמן שלוקח לו להגיע אליכם וההסמכה שלו שהוא חייב להציג לפניכם. אחרי הכשרה של פורץ מנעולים הוא צריך לדעת להתמודד עם כל מנעול שייתקל בו במינימום נזק שייגרם.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: