לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

פורץ רכבים מקצועי במרכז

פורץ רכבים מקצועי במרכז

פורץ רכבים מקצועי במרכז

אם נתקעתם פעם מחוץ לדלת הרכב שלכם, אפילו למשך כמה שניות, אתם וודאי הרגשתם את הפניקה והלחץ שנכנסתם אליה באותן כמה שניות. הרכב הוא הרגליים של כל מי שמחזיק ברכב בעצם וכאשר לוקחים מאתנו את הניידות שלנו אנו מרגישים חסרי אונים. הוסיפו לכך את העובדה שאם נתקעתם מחוץ לחניית הבית שלכם אתם חרדים גם לשלום הרכב ולא תרצו להשאיר אותו לבד לא בחניון כלשהו ולא באמצע הדרך. לכן אם אתם נתקעים מחוץ לדלת הרכב שלכם כנראה שאתם גם מושבתים למקום ומחכים שמישהו יבוא לחלץ אתכם. כאשר רבים יעדיפו לבחור בהזמנת מנוף יקר שייקח את הרכב למוסך שייגבה גם הוא תשלום לטיפול בתקלה, הרי שרבים אחרים מעדיפים את הפתרון המהיר והמוזל יותר – פורץ רכבים מקצועי במרכז.

אם אתם גרים באזור המרכז ונתקעתם עם הרכב באזור, בין אם בחניית הבית שלכם, בחניון ציבורי או לצד הדרך, תוכלו להזמין מנעולן שיגיע לפרוץ את הרכב. חשוב לציין כי מנעולן אינו מטפל בתקלות ברכב עצמו ולכן אם זו הסיבה לכך שנתקעתם הרי שמנעולן רכב במרכז לא יוכל לסייע לכם. אם הבעיה היא שאינכם מצליחים להיכנס לרכב כי שלט הנעילה של הרכב לא עובד או שמנגנון הנעילה שלכם נתקע ואינכם מצליחים להיכנס לרכב אז מומלץ להתקשר בהקדם ולהזמין שירותים של פורץ רכבים מקצועי במרכז.

לפני שתתקשרו להזמין שירותים של איש מקצוע בתשלום, נסו לפתוח את שלט הרכב בעצמכם, לסובב את הבטרייה (או להוציא ולהכניס אותה) ואז לבדוק אם זה פותר את הבעיה וכעת אתם מצליחים לפתוח את הרכב. פורץ מנעולים מקצועי יגיע מוכן עם בטרייה חלופית למקרה הצורך אך אם גם זה אינו פותר את הבעיה הרי שיהיה צורך בפריצת הרכב, דבר שיחסוך לכם הזמנת מנוף בעלות נמוכה יותר וכך תוכלו לקחת את הרכב בעצמכם למוסך, בזמן הנוח לכם, לסדר את מנגנון הנעילה של הרכב. כמובן שאינו מומלץ להישאר לאורך זמן ללא מנגנון נעילה תקין ולכן מומלץ באותו יום לקחת את הרכב למוסך. כך או כך בדקו אפשרות של הזמנת פורץ רכבים מוסמך במרכז לפני שתזמינו מנוף לאיסוף הרכב.

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: