לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

שחזור מפתחות לרכב

שחזור מפתחות לרכב

מנעולן מקצועי וותיק מכיר את ההרגשה שלכם כאשר אתם עומדים מול דלת הרכב הנעולה ולא יכולה להיכנס אל הרכב. הרגשת התסכול גוברת עוד יותר כאשר המפתח היחיד לרכב אבד או נשבר ואתם בבעיה כפולה, אתם לא יכולים להיכנס אל הרכב ואין לכם מפתח נוסף.

החדשות הטובות הן שוולדימיר המנעולן יודע לשחזר כל מפתח לרכב גם כאשר אין מפתח נוסף ואין אופציה לשכפל את המפתח. אתם רק צריכים להתקשר אליי, לתאר את הבעיה ואת סוג הרכב שלכם, ואני אגיע אליכם במהירות, מצויד בציוד טכנולוגי חדיש שיאפשר לי לשחזר בדייקנות מפתח חדש לרכב שלכם.

 

המפתח היחיד אבד או נשבר, צרו קשר מיד: ולדימיר המנעולן:  052-288-288-7

 

שחזור מפתחות  לרכב– שישה דברים שכדאי לדעת

אילו הייתם מאבדים את המפתח לרכב לפני עשר או עשרים שנים הייתם בבעיה וכדי להיכנס אל האוטו ולהתניע אותו הייתם נאלצים לפרוץ את הרכב ולהחליף את כל מנגנון הנעילה.

בשנים האחרונות החברות המייצרות את הרכבים מכניסים אל תוך מנגנון הנעילה שבב אלקטרוני מיוחד המכיל בתוכו את כל המידע המזהה את הרכב. מנעולן מקצועי ידע “לקרוא” את כל המידע הזה באמצעות ציוד חדש ועדכני, יוכל לזהות את השבב ואת המידע החיוני ובעזרתו לשחזר את המפתח לרכב בהצלחה. לא כל מנעולן מומחה בשחזור מפתחות לרכב, רק מנעולן העוקב אחרי כל החידושים בתחום המנעולים לרכב, מנעולן שעבר הכשרה ייעודית בתחום ומצויד בציוד חדיש, עדכני ויקר, ידע לשחזר בהצלחה את המפתח לרכב גם ממצב של “אין מפתח”.

בחירת מנעולן לביצוע שחזור המפתח לרכב אינה משימה פשוטה כפי שזה נראה לכם. כאשר אתם מזמינים מנעולן שחזור המפתחות לרכב אתם מפקידים בידיו את כל ה”סודות” של הרכב שלכם, ומי ערב לכם שהמידע החיוני לא ייפול לידיים עוינות וזרות? לכן, עשו לכם כלל, כבר בשיחה הראשונה כאשר אתם מזמינים את המנעולן בקשו לוודא כי הוא מצויד בתעודת יושר ממשטרת ישראל.

תעודת היושר מטעם המשטרה מעידה כי המנעולן שבחרתם הוא מקצועי, ישר ואמין, אין לו עבר פלילי ואתם יכולים להפקיד בידיו את המידע החיוני לרכוש שלכם ללא חשש.

אם המפתח שלכם נשבר או התעקם ואתם לא מצליחים לפתוח את הרכב או להתניע אותו, לא תמיד כדאי לתקן את המפתח הישן. במקרים רבים עדיף לשחזר את המפתח הישן ולייצר עבורכם מפתח חדש המתאים בדיוק למנגנון הנעילה של הרכב שלכם.

לאחר שחזור המפתח חשוב לבדוק שהמפתח המשוחזר אכן מצליח לפתוח את הדלת ולהתניע את הרכב. בעת השחזור צריך לקודד את המפתח החדש אל מחשב הרכב ולמחוק ממנו את המפתחות הישנים, פעולה הנעשית באמצעות ציוד מיוחד ויקר.

ולדימיר המנעולן מתמחה בשחזור מפתחות ושלטים לרכב, אני משחזר בהצלחה מפתחות לכל סוגי הרכבים לרכבים פרטיים, למשאיות, לג’יפים, אופנועים ועוד.

           ולדימיר המנעולן:  052-288-288-7 , טלפון אחד ואני כבר בדרך אליכם!!

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: