לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

שכפול מפתח לרכב

מיומנויות עבודה- למה חשוב לכם להתעקש על מנעולן מקצועי

דמיינו את התרחיש הבא: יש לכם רכב יוקרה שהגעתם אתו הביתה, חניתם, יצאתם וסגרתם אחריכם את הדלת בדרך אל תא האחסון בו נמצא התיק. בינתיים הרכב נסגר ואתו המפתחות של האוטו שנמצאים בתוך התיק שבתא המטען.

במיוחד ברכבים יקרים מדובר על צרה אמיתית שיכולה לעלות לא מעט כסף ולהגיע לאלפי שקלים של קידוד מפתח מחדש.

הרגע הקריטי הזה שבו צריכה להתקבל החלטה ואתם מתקשרים לפורץ מנעולים יכול לעלות לכם הרבה מאד כסף ולכן כדי לא לתת ללחץ להשפיע ובגללו לבחור בנותן השירות הנגיש ביותר, במקום בנותן השירות המתאים ביותר.

שירות טוב יחסוך לכם הרבה יותר כסף ממה שאפשר לשער וזה יקרה אקספוננציונאלית, לכן ככל שמסתייע כדאי לקחת את הזמן כדי למצוא מנעולן שאתם בוטחים בו. בהמשך לסיפור שפתחנו עמו, סופו ורסטילי, ובעוד שהתוצאה הסופית תהיה זהה, הדרכים לשם תהיינה רבות, ובעלויות מאד משתנות. במקרי קיצון העלות יכולה להיות מכופלת, משולשת וזה לא כולל את מחיר האכזבה כשמתבררת חוסר היעילות היקרה.

כך תבטיחו לעצמכם מנעולן מקצועי

בין אם אתם זקוקים לשירותי שחזור או שכפול מפתח לרכב, תיקון או שכפול סוויץ’, או שמדובר בכלל על בעיה עם המנעול של הבית. בין אם אתם כבר למודי ניסיון, ובין אם ניסיון לא נעים שכזה נחסך מכם עד כה, אתם יכולים לתאר לעצמכם עד כמה שירותיו של המנעולן הוא שירות חשוב ורגיש. אין ספק שמעבר למשמעות העלויות, מדובר על שירות מאד מאד אינטימי, ולכן למרות שלא מדובר על שירות נפוץ מדי זאת בהחלט פינה שהייתם רוצים לסגור ועדיף מבעוד מועד.  אז איך בוחרים מנעולן אמין?

  • המלצות ממכרים- כמובן שהמלצות מאנשים קרובים שכבר נהנו מהשירות הן תמיד תהיינה מבורכות, ולכן אם מתאפשר לכם, עוד לפני שאתם מוצאים את עצמכם במצב מביך, תקועים מול מנעול שלא נפתח, התייעצו עם החברים והמשפחה ובקשו המלצה על שירותי מנעולן שהם כבר מכירים ומרוצים מהם. בהיעדר קיומה של המלצה כזו כמובן שהרשת תספק פרטי קשר של נותני שירות שונים.
  • חיפוש חכם- אם אתם צריכים שירותי מנעולן ממש עכשיו, בין אם נתקע לכם הסוויץ’ ובין אם נתקעתם מחוץ לבית, אין ספק שמדובר בסיטואציה לוחצת שלא בדיוק משאירה הרבה מרחב וסבלנות לביצוע השוואות וחיפוש מעמיק. יחד עם זאת מספיק מוטל על הכף על מנת שתיקחו את הזמן בגאון ותשקיעו לפחות את המינימום הנדרש על מנת לקבל החלטה מושכלת.
  • אתר האינטרנט של המנעולן יוכל לספק הרבה אינדיקציה באם מדובר על נותן שירות מקצועי, אמין ואכפתי, אשר מספק ללקוחות שלו מידע, מנגיש את האתר, בעל התעודות וההסמכות הדרושות, שיתופי הפעולה המועילים- כמו למשל עם חברות ביטוח, משטרת ישראל ועם ספקי מנעולים איכותיים באמת. סריקה עם מעט תשומת לב תחשוף בפניכם די מהר אם מדובר על אתר של בעל מקצוע שאכפת לו, ושל אחד שיודע מה הוא עושה, או שלא.

להזמנת השירות או קבלת הצעת מחיר השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: