לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

תיקון סוויץ לרכב

תיקון סוויץ’ לרכב- שיפוץ או החלפה?

אתם בדרך לעבודה, לפגישה חשובה, או למטלה החשובה מכל, להספיק להביא את הילד לגן, בזמן, מכניסים את המפתח לתוך הסוויץ’, אבל הרכב לא מגיב. בין אם הוא נתקע לגמרי, עושה חצי סיבוב, או מתניע ממש ממש כמעט, אבל בעצם לא. שלא לדבר על תרחיש האימה של מפתח שנתקע, או חלילה נשבר בתוך הסוויץ’, אין דבר יותר מתסכל מזה, חוץ מבמקרים הלא מאד חריגים, כשזה קורה ברכב חדש.

אחת הבעיות הנפוצות בכלי רכב, למרבה הפלא והאכזבה גם ברכבים חדשים, נמצאת בסוויץ’ שלו, כלומר במתג ההתנעה. למעשה, המודרניזציה הטכנולוגית שעברו הרכבים בשנים האחרונות, שהייתה אמורה לפתור את הבעיות המכאניות של מנעולים ומתגי הפעלה, לא פתרה אותנו מהתקלות הטכניות, ורק הוסיפה אתגרים אלקטרו-מכאניים נוספים.

זמן תגובה שווה זהב

בדיוק לשם כך כדאי שיהיה בנמצא מנעולן מקצועי שיוכל להגיע מהר מספיק ולטפל בבעיה כמה שיותר מהר, בין אם מדובר על תיקון סוויץ’, שיפוץ סוויטש או החלפתו, בהתאם למצב. עוד יותר כדאי לא לנסות לתקן את הבעיה לבד, משום שהיא יכולה להחמיר את התקלה או להוציא את המתנע מכלל שימוש לחלוטין, וגרוע מכך, לגרום נזק ממשי לרכב.

אחת מהטעויות הנפוצות של אנשים היא לנסות לשמן את הסוויץ’ כדי לאפשר תנועה חלקה של המפתח בו, ואכן במקרים מסוימים זה עובד לאותו רגע, אבל המחיר של הרגע הזה עולה ביוקר. שימון של הסוויטץ’ ברכב אמנם יכול לפתור את הבעיה באופן נקודתי ולאפשר להניע את האוטו, אבל רק באופן חד פעמי, או לפחות עד אשר השמן יתחיל להצטמק ולהתגבש. במצב כזה הוא לא רק ימנע את נסיון ההתנעה הבא, הרי שהוא יפגע במתנע באופן שיצריך תיקון סוויץ’ ברמה מורכבת ויקרה יותר, ואף יתכן כי ידרוש את החלפתו המלאה. מצב כזה יכול להוביל גם לנזקים היקפיים נוספים, לכן גם אם זה נראה מפתה במיוחד, אנא הימנעו מלעשות כן.

מנעולן מקצועי באיזור מגוריכם, בין אם אתם זקוקים לשירותי תיקון סוויץ’ בתל אביב, תיקון סוויץ’ ברמת גן- גבעתיים, או תיקון סוויץ’ באיזור המרכז באופן כללי, יוכל להגיע תוך זמן קצר מאד, לטפל בבעיה באופן נקודתי, יעיל וחסכוני ולאפשר לכם לצאת לדרך במהירות ובבטחה.

בין השירותים אותם אני מספק, תוכלו ליהנות משירותי

  • תיקון ושיפוץ סוויץ’ לרכב
  • החלפת סוויץ’ במידת הצורך
  • חילוץ מפתח שנתקע או שנשבר בתוך הסוויץ’
  • טיפול בבעיות ייעודיות ליצרני רכב ספציפיים, בין אם מדובר על תקלות טכניות ובין אם אלו תקלות חשמליות

אם נתקעתם עם הרכב ואתם לא מצליחים להניעו, בין אם כתוצאה מבעיה בסוויץ’ ובין אם מדובר על בעיית מנעול, אל תהססו ואל תשקיעו משאבים מיותרים. צלצלו כעת ואני בדרך אליכם.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: