לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

תיקון סוויץ לרכב

 כל מה שצריך לדעת על תיקון סוויץ’ לרכב

אין כמעט תושב פתח תקווה שאינו מכיר את זה, אתם מכניסים את מפתחות הרכב אל תוך הסוויץ’, מסובבים ומוכנים לנסיעה, אך אוי.. הרכב לא מתניע. זה באמת לא נעים, אך זו לא סיבה להיסטריה. ולדימיר המנעולן יגיע בתוך עשרים דקות מהרגע שהוא קיבל את הקריאה שלכם, יתקן את התקלה ואתם תוכלו להתניע… ולנסוע!

ולדימיר המנעולן:  052-28828887

הסוויץ’, או כפי שהוא נקרא בעברית מתג ההפעלה, הוא אחת המערכות הבסיסיות של הרכב. ותקלות הסוויץ’ מתרחשות ברכבים מסוגים שונים, המפתח נכנס לסוויץ’ עד הסוף אך אינו מצליח להסתובב, המפתח נכנס עם אמצע הסוויץ’ ולא מצליח להיכנס עד הסוף ולהסתובב, אתם מצליחים לסובב את המפתח בסוויץ’, אך לוח השעונים אינו נדלק, כל אלו תקלות נפוצות שמנעולן רכב מקצועי ידע לתקן מיד.

 

מנעולן בפתח תקווה – תיקון סוויץ’ ברכב, רק עם מנעולן מקצועי

מנעולן מקצועי הוא בעל מקצוע שעבר הכשרה ייעודית בתחום תיקון הסוויץ’. הוא מכיר היטב את כל מתגי ההפעלה של הרכבים והדגמים השונים, הוא יודע איך לאבחן את התקלה, לפרק ולהרכיב מחדש את הסוויץ’ וכמובן לתקן את התקלה.

כאשר התקלה אינה ניתנת לתיקון, מנעולן מקצועי ידע להחליף את הסוויץ’ במהירות ובמיומנויות ולהתאים את מפתחות הרכב לסוויץ’ החדש.

מנעולן מקצועי עובד בעזרת מכשירים טכנולוגיים מתקדמים ומקצועיים ובעזרתם הוא יצליח להתחבר אל מערכת המחשוב של הרכב מבלי לגרום לה נזקים.

 

תיקון סוויץ’ לרכב –  חמישה טיפים חשובים

יצאתם לרגע מהרכב, חזרתם והסוויץ’ לא מניע, נסו לתת מכה קלה על ראש המפתח. לעתים מכה קלה, אך עדינה, תשחרר את  המפתח התקוע ותאפשר לכם להתניע את הרכב.

המפתח לא מצליח להיכנס אל הסוויץ’ או לא מצליח להתניע, נסו להשתמש במפתח חלופי. ייתכן כי הבעיה היא במפתח שבעזרתו אתם מנסים להתניע את הסוויץ’ ולא במנגנון ההתנעה.

אם המפתח לא מסתובב בסוויץ’, נסו להזיז את גלגל ההגה מצד לצד ולנסות לסובב את המפתח תוך כדי. במקרים רבים פעולה זו תצליח לשחרר את המפתח התקוע ולהניע את הרכב.

אל תנסו לשמן את הסוויץ’. שימון מתג ההצתה לא רק שלא יפתור את התקלה, אלא במקרים רבים הוא עלול להזיק. השמן שבו אתם משמנים את הסוויץ’ יתייבש כעבור זמן קצר, הוא ייהפך לדביק וידביק אליו אל כל הלכלוכים שהצטברו במתג ההפעלה. בשימון הסוויץ’ אולי תצליחו לפתור את התקלה למספר דקות, אך התקלה תחזור, הנזק יהיה גדול יותר והתיקון יהיה יקר יותר.

גם אם הצלחתם לתקן את התקלה בעזרת הטיפים הנ”ל, זהו תיקון זמני בלבד. תקלות במערכת הסוויץ’ אינן חולפות לבד, אלא רק באמצעות תיקון מקצועי. השקעתם כספים רבים ברכב, אל תתפשרו על מנעולן מומחה לתיקון הסוויץ’.

יש לכם בעיה בסוויץ’, הסוויץ’ מגמגם ואינו מתניע בצורה חלקה ומידית, צרו מיד קשר עם ולדימיר המנעולן.

 ולדימיר המנעולן – 052-28828887, טלפון אחד, ואני כבר יוצא לדרך!

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: