לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

תיקון סוויץ לרכב

תיקון סוויץ לרכב מחיר

אם יש לכם תקלה בסוויץ , ואתם צריכים לתקן או להחליף את המערכת, אך חוששים מהוצאות גבוהות, יש דרך אחרת. הזמינו עוד היום את ולדימיר המנעולן כדי לתקן את הסוויץ לרכב במחיר הזול ביותר, יחסית, וליהנות מסוויץ תקין ומתפקד באופן מלא.

 

מנעולן ולדימיר: 052-28828887

 

תיקון סוויץ לרכב מחיר – שמונה דברים שחשוב לדעת

כאשר אתם מכניסים את המפתח אל הסוויץ, אך המנוע לא מתניע, עומדות בפניכם שתי אפשרויות, האחת יקרה יותר והשנייה זולה יותר.

בדרך היקרה אתם יכולים להזמין שירותי גרר, להוביל את הרכב אל המוסך ובדרך כלל לשלם עבור החלפת הסוויץ.

החלפה של הסוויץ יקרה יותר מאשר תיקון של הסוויץ, אך במוסכים רבים לא מתעסקים עם תיקון סוויץ ומעדיפים לבצע באופן אוטומטי החלפה של הסוויץ, עבודה שתגרור עלויות כספיות גבוהות, השארת הרכב במוסך וזמן המתנה של מספר ימים.

הדרך הזולה יותר, היא הזמנה של מנעולן מקצועי המתמחה בתיקון סוויץ. מהרגע שתזמינו את המנעולן הוא יגיע אליכם בתוך זמן קצר, עשרים דקות עד חצי שעה בממוצע, יחסוך לכם את העלויות של הובלת הרכב למוסך על ידי גרר ויחסוך זמן יקר בהמתנה לתיקון.

לא תמיד חייבים להחליף את הסוויץ. במקרים רבים אפשר לתקן אותו במחיר זול הרבה יותר. אם יש צורך בהחלפת מנעול, מנעולנים רבים מציעים, בהתאם לבחירה ולהעדפות שלכם, רכיבים משומשים במצב טוב. החלפת הרכיבים המקולקלים ברכיבים חדשים או משומשים תעניק לכם סוויץ תקין אשר יתפקד באופן מלא ובעלות נמוכה יותר מאשר החלפה של כל מערכת הסוויץ.

במקרים שבהם אי אפשר יהיה לתקן את הסוויץ כמו במצבים שבהם נגרם נזק אלקטרוני או מכני גדול למערכת או כאשר התקלה קרתה במערכות שאותן אי אפשר לתקן או להחליף, צריך יהיה להחליף את כל מערכת הסוויץ. גם במצבים אלו השירות של המנעולן יהיה מהיר יותר, יחסוך לכם זמן יקר ובדרך כלל גם זול יותר. לפעמים יתברר כי במלאי של המנעולן יש סוויץ משומש המתאים בדיוק לרכב שלכם, ואם תרצו לחסוך בכסף, תוכלו להשתמש בו.

מנעולנים עוסקים יום יום בתיקון ובהחלפה של סוויץ לרכב. הם מיומנים, הם מקצועיים והשירות שלהם יהיה במקרים רבים טוב יותר מאשר השירות של בעלי המוסכים העוסקים בתחומים רבים ומגוונים ולא מתמחים בתחום הסוויץ לרכב. מנעולן העוסק בתחום, מגיע אליכם מצויד, יש לו חלקי חילוף, הוא יודע להתאים את המפתח ולחבר אותו אל מחשב הרכב.

אם הכנסתם את המנעול לרכב והוא לא מתניע, אתם מנסים שוב ושוב… והצלחתם! אל תחכו עד שהתקלה תתרחש שוב, הזמינו מיד מנעולן מקצוע לאיתור ותיקון של התקלה לפני שכל תקלה קטנה וזולה לתיקון, תיהפך לתקלה מורכבת ומסובכת בעלויות תיקון יקרות הרבה יותר.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: