לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן מוסמך בגבעתיים

מנעולן מוסמך בגבעתיים

מנעולן מוסמך בגבעתיים

האיש שאותו אנחנו מחפשים בנרות כאשר המפתח שלנו נעלם או המנעול שלנו נשבר ואינו מאפשר לנו להיכנס הביתה הוא איש שדרכו הייתה ארוכה ורצופה בלמידה מתמדת וניסיון רב. מנעולן מוסמך בגבעתיים הוא אדם שההכשרה הקפדנית שלו כללה לימודים מקיפים של כל שיטות הרכבת המעולים והדלתות, חומרים שמהם הם עשויים, דרכים לפתוח אותן וכיצד להתמודד עם מנעולים בני זמננו שעשויים בשיטות מתקדמות. ההכשרה אורכת חודשים וכוללת בתוכה גם היכרות קרובה עם התיאוריה וגם התנסות עם טובי המדריכים בתחום זה כדי שייצבר כל הניסיון הנדרש בשטח. מנעולן חייב לדעת כל מה שאפשר לדעת על מה שמיוצר היום כדי שהנזק למנעול ולדלת כלשהי לא יהיה כאלה שיחייב החלפה מוחלטת של הכל, אחרת תפקידו אינו נעשה.

הכשרה והסמכה

כל מנעולן שפועל בשיטות מוכרות הוא מנעולן מוסמך בגבעתיים שקיבל תעודת יושר מהמשטרה והוסמך לעסוק בפריצה ובפתיחה של דלתות מכל סוג. ללא תעודת יושר כזאת והסמכה לא תרצו להכניס אדם כזה לביתכם עם הידע על המנעול שלכם, ולכן חשוב מאוד לבדוק מיהו איש המקצוע שאתם מזמינים הביתה. גם כאשר אתם נזקקים לשירותי מנעולן לרכב שלכם אתם צריכים לוודא שמדובר במנעולן מוסמך, מוכר וכזה שקיבל המלצות מוכחות. עוד סימן היכר הוא היקף הידע שלו והיכולת שלו לעבוד עם כל יצרן מנעולים ומפתחות, שלטים ומנגנוני נעילה שונים.

מנעולן זמין תמיד

מנעולן אמין ואחראי יודע שהשירותים שלו נחוצים תמיד ברגעים הכי לא צפויים ובשעות לא שעות. משום כך, מנעולן מוסמך בגבעתיים צריך להיות נגיש וזמין לכם בשעות היום והלילה ובתעריף נוח שאינו מנצל לרעה את המצוקה שלכם. תמצאו אולי תעריף לילות, שבות וחגים, כמובן, אבל המחירים של מנעולן רציני ומקצועי שכזה חייב להיות נוח לכולם. בשעות שבהן הוא עומד לרשותכם הוא צריך גם לתת צפי זמן סביר כדי להגיע אליכם כדי לחלץ אתכם מהבעיה, וזהו סימן היכר נוסף למקצועיות של מנעולנים מוסמכים בגבעתיים. בדקו את הזמינות והשירותיות שלהם כדי לוודא שאתם מקבלים שירות בזמן. כמו כן, שהשירות שלו מבוטח כמו שצריך על כל מקרה שיהיה צורך להזיק לדלת והתיקון יעלה יותר ממחיר של מנעול.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: