לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן רכב בגבעתיים

מנעולן רכב בגבעתיים

מנעולן רכב בגבעתיים

כלי הרכב של ימינו מורכבים מאוד ברובם, גם אלה שנמכרו כיד שנייה וכן הלאה. כבר שנים רבות מערכות ממוחשבות נועלות את כל הרכב –
הילוכים, התנעה, דלתות הרכב ודלתות מטען. כל זה כדי להגן עלינו הן בטיחותית והן מפני גנבים שונים. אולם, כאשר זה עובד וגנב הרכב
לא מצליח לפצח בעצמו את מנעול הרכב שלנו והוא גורם נזק ניכר למנגנוני הנעילה של הרכב תוך כדי ניסיון פריצה, אין לנו ברירה אלא להזמין פריצה נוספת,
הפעם חוקית ומוסמכת ומורשית בחוק, של מנעולן רכב בגבעתיים. זהו איש המקצוע שיכול לשחרר את הרכב שלנו שהיה שבוי בתקלת המנעול
והמחשב של הרכב המשוכלל שלנו, מבלי לגרום נזק ואחר כך לתקן את מה שכבר נעשה.

מנעולן רכב בגבעתיים – שיטות נעילה מגוונות

מנעולן רכב בגבעתיים חייב להיות מצוי בכל השיטות והחומרים שמהם מרכיבים מערכות נעילה ומנגנונים ממוחשבים ודיגיטליים בכלי הרכב של היום. כך,
כאשר הוא מקבל את ההכשרה שלו כמנעולן הוא לומד בהרחבה על כל סוגי המנעולים, הדלתות והמנגנונים שמרכיבים אותם לתוך הרכב שלנו.
ידוע שיש יצרני רכב שהשיטות שלהם שונות וייחודיות וגם אותן יש ללמוד כדי לטפל בהן לא רק בהיבט של פריצה לרכב כזה כאשר הוא ננעל ואי אפשר להיכנס אליו.
מנעולן רכב חייב לדעת גם כיצד לתקן את המנגנונים שנועלים כל רכב כאשר הם מתקלקלים סתם ככה באמצע מבלי שניסו לשבור או לפרוץ אותם.
יש להבין בשיטות קידוד שונות ושלט רחוק, ויש להבין את מערכות הנעילה כדי לעבוד עם המחשוב שלהן כמו גם המכניקה העדינה שלהן ביד של אמן.

מנעולן רכב בגבעתיים – שירות מסור ואחראי

מנעולן רכב גבעתיים צריך להיות זמין בשעות השונות של היממה כדי להבטיח שתוכלו לקבל שירות מסור ואחראי כאשר אתם
נתקעים באמצע הלילה או בשבתות ובחגים. לא כולם עובדים בזמנים כאלה, ולכן אם אתם בוחרים להזמין מנעולן כזה לפרוץ מנעול סורר
יש לוודא שיש לו תעודת הסמכה כפורץ מנעולים מוסמך של משטרת ישראל, המעידה על כך שיש לו עבר נקי מפלילים והוא יכול לעבוד בהיתר חוקי בפריצת מנעולים.
כמו כן, מנעולן סביר נמדד במחירון שלו, כאשר המחירים משקפים אמנם את הזמינות שלו אבל ללא ניצול לרעה של הידע שלו בשעת מצוקה שלכם.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: