לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

התקנת קודנית לרכב

התקנת קודנית לרכב

התקנת קודנית לרכב היא פעולה בסיסית וחיונית לכל בעל רכב, ללא קשר לסוג הרכב או ערכו בשוק. רוב חברות הביטוח היום דורשות את התקנת הקודנית כתנאי הכרחי לביטוח הרכב, ללא התקנה זו חברת הביטוח רשאית לסרב לבטח את הרכב. ישנן חברות ביטוח המסכימות לבטח את הרכב גם ללא נוכחות הקודנית, אך הדבר כרוך במחיר גבוה משמעותית ממחיר הביטוח הרגיל. ניתן למצוא היום בשוק מספר סוגים של קודניות לרכב, כך שכל אחד יכול למצוא לעצמו את הקודנית שהכי תתאים למטרותיו וצרכיו השונים. הקודניות נבדלות זו מזו במחיר השונה וכמובן ברמת המיגון, בדרך כלל ככל שהקודניות תהיה איכותית יותר ותאפשר מיגון טוב יותר של הרכב, כך מחירה בשוק יהיה גבוה יותר. כמובן שניתן לחפש מבצעים ולרכוש קודנית במחיר משתלם יותר.


מספר נקודות שחשוב לדעת לגבי התקנת קודנית לרכב

ראשית כל, חשוב לציין כי קודנית לרכב היא למעשה לוח מקשים המצוי באחד מצדי ההגה והיא נכנסת לפעולה מהרגע שהמפתח יוצא מהסוויץ’. מרגע זה, על מנת להתניע את הרכב יש צורך להקיש את הקוד הסודי שלכם אחרת מחשב הרכב ימנע את ההתנעה. מדובר במנגנון יעיל במיוחד, היות והוא מעכב בצורה משמעותית את ניסיון גניבת הרכב על ידי פורצים וגנבים. הקודנית מונעת את התנעת הרכב בכל דרך אחרת, ובכך מסכלת כמעט לחלוטין נסיונות גניבה. יש לקחת בחשבון כי אם יש בידכם רכב יוקרה או רכב הנחשב למבוקש בקרב גנבים, כנראה תצטרכו להתקין קודנית איכותית יותר לרכב כדי לשמור עליו שלם ולא מוזז מהחניה שלכם. חשוב להדגיש כי התקנת הקודנית לרכב חייבת להיעשות על ידי איש מקצוע מיומן ומקצועי, על מנת להבטיח פעולה תקינה ואיכותית. התקנה לקויה עלולה להתבטא במגעים רופפים, דבר שיגרום למקשים שלא יגיבו וקושי בהתנעת הרכב.

לסיכום, התקנת קודנית לרכב חייבת להיעשות רק ואך על ידי צוות של מקצוענים המכירים את העבודה ויוכלו לספק לכם שירות איכותי ואמין. מומלץ להשוות מחירים על מנת למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר, היות ומדובר בטווח מחירים רחב למדי.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: