לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

מנעולן ברמת השרון

מנעולן ברמת השרון

מנעולן ברמת השרון

מנעולן ברמת השרון יכול לסייע לכם לפתור את כל התקלות במנעול שלכם, בין אם מדובר במנעול לבית למשרד או לרכב. הדרישות הבסיסיות ממנו הן מקצועיות וזמינות ולכן מגורים ברמת השרון יעלו את הסיכוי לבחור בו, במיוחד עבור מקרים של תקלות מחוץ לשעות העבודה הרגילות. במקרה שאיבדתם את המפתח בבילוי בערב ואין באפשרותכם להיכנס הביתה, מנעולן מוסמך וזמין בכל שעות היממה יוכל לסייע לכם לחזור הביתה ולמנוע אי נעימות גדולה. במקרה חמור יותר, אם ילד או מבוגר נשאר בבית ואיבד את המפתח – תגובה מהירה של מנעולן עשויה להציל חיים ולמנוע אסון. במקרים אחרים נוכחות מנעולן אינה הכרחית באופן מיידי אבל היא נחוצה לביצוע עבודות שאדם רגיל ללא הסמכה יימנע מלבצע אותן מחשש לגרום לנזק כבד למנעול ולדלת. מכאן, חשוב מאד לבחור מנעולן מקצועי ,כזה שקיבל הסמכה בתחום.

שכפול מפתחות

למנעולן ברמת השרון יש מספר תפקידים. שכפול המפתחות חשוב עבורנו  לצרכי הגנה מאובדן או גניבה,  אבל גם כדי לתת אותם לאנשים שאנו סומכים עליהם, כמו במקרה של מפתחות לדירה לכל בני הבית ולקרובי משפחה. שכפול פירושו העתקת התבנית המקורית של המנעול במכונה מיוחדת ויצירת עותק נוסף. שכפול מפתחות נעשה אך ורק במכונה מתאימה. זו יכולה להיות מכונת חריטה פשוטה או מכונה מתקדמת יותר למנעולים עם צילינדר. לא כל מנעולן מסוגל לבצע את כל השכפולים ולכן חובה לוודא שהפעולה הנדרשת אכן אפשרית לביצוע אצל המנעולן בו בחרתם. שכפול לקוי של מפתחות עלול להוביל לנזק כבד.

פריצת מנעול לתיבת דואר 

פריצת מנעול של תיבות דואר נמצאת בתחום אחריותו של מנעולן, ויש להימנע מפעולה עצמאית של מי שאינו מוסמך לכך. פריצת מנעול  תהיה חיונית במקרה של תקלה הניתנת לתיקון במנעול, או של צורך להחליף אותו. הצורך מתעורר כאשר מנעול סופג פגיעות מגורם חיצוני וחדל לנעול את התיבה, נסדק או נשבר. הצורך עולה גם במקרים של מעבר דירה או משרד או במקרה של גירושים כאשר החלפת המנעול תבטיח לנו שבעלי מפתח לתיבה הקיימת לא יועלו לפתוח אותה ללא ידיעתנו.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: