לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

ניתוק קודן לרכב

לפני שאסביר לכם למה משמש ניתוק קודן לרכב אפרט על הדבר הזה שנקרא קודן. קודן (באנגלית: אימובלייזר) ברכב מאפשר לנו נעילה באמצעות קוד דיגיטלי, וזו נחשבת לאפקטיבית יותר מאשר מערכת אזעקה. האזעקה אמנם משמיעה צלילים צורמים בשעת ניסיון פריצה, אבל במצבים רבים איש אינו שומע אותה וגם מי ששומע אינו ממהר להתערב בסיטואציה, בשל פחד או חוסר עניין. נעילה באמצעות קודן אמורה לשבש את ניסיון הגניבה מאחר שהנעת הרכב אינה אפשרית ללא ידיעת הקוד הסודי, קודן נחשב לאלמנט שמבריח גנבים ומוזיל את עלויות הביטוח השנתיות. לפני ההתקנה כדאי לברר האם הקודן שבחרנו מוכר לחברת הביטוח ועונה על ציפיותיה. בשוק קיימים מספר סוגי קודנים וכדאי להתייעץ עם מומחים לפני ההחלטה איזה מהם נתקין ברכב שלנו.

ניתוק קודן לרכב – כיצד פועל קודן

עקרון הפעולה של הקודן מבוסס על כך שהוא מאפשר חסימת התנעת מנוע. הקודן מופעל באמצעות קוד דיגיטלי שאנו מקישים על לוח המקשים שבתוך הרכב. הוא נכנס לתמונה ברגע שהמפתח יצא מהסוויץ’. הקודן מתחבר למחשב הרכב ושולט בהתנעתו ונעילת גלגלים. לאחר הקשת הקוד אנו שומעים צליל אישור שהמערכת קלטה אותו וניתן להניע את הרכב. מצד שני, השליטה של הקודן גורמת לכך שתקלה קטנה בו עלולה לגרום להשבתת הרכב, סיטואציה בעייתית במיוחד בימים שאנו זקוקים לו באופן מיידי. אם מדובר במקרה חירום, נצטרך להזעיק חשמלאי רכב כדי שהוא יבצע ניתוק קודן לרכב. תקלות בקודן מתרחשות גם כתוצאה מהשפיה של טמפרטורות קיצוניות מאחר שפעולת הקודן תלויה בפחם אשר מושפע משינויי טמפרטורה.

ניתוק קודן לרכב – טיפול בתקלה

במקרה של תקלה בקודן וחוסר אפשרות להניע את הרכב, יהיו לנו מספר אופציות לתגובה. אפשר להזעיק חשמלאי רכב שיטפל מיידית בתקלה אבל ניתן גם לנסות לתקן אותה בכוחות עצמנו. אופציה אחרת היא ניתוק קודן לרכב, רק אם אנו יודעים לבצע זאת כמובן, ואז ניתן להפעיל את הרכב כרגיל ולחזור לשגרת יומנו, אבל ניתוק הקודן ברכב יהפוך את האוטו לחסר הגנה ומצב זה עומד בניגוד לתקנות חברות הביטוח ולכן עלול לסבך אותנו במקרה של גניבה או ניסיון פריצה.

מחיר ניתוק קודן לרכב

כאשר מדברים על תמחור העבודה של ניתוק הקודן קשה לתת הערכה מדוייקת למחיר, הסיבה נובעת מכך שקיימים משתנים רבים המשפיעים המחיר של ניתוק הקודן, מסוג הרכב, סוג הקודן, שעה ביום ועוד… אם תרצו לקבל הערכת מחיר מדויקת אתם מוזמנים להתקשר אליי בטלפון: 052-2882887.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: